Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

ТРИ минутна Тренировка за изгаряне на мазнини от Станимир Михов

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 16 юни 18 от Александър Георгиев

 

Упражнение #1: Бърпи

Начин на изпълнение:

  • Застанете прави с разкрач на ширината на таза и ръце отстрани на тялото.
  • Приклекнете и сложете длани малко по-широко от раменете на пода пред вас.
  • Без да променяте позицията на горната част на тялото, изритайте с крака назад.
  • Приземете се на пръсти с изпънато тяло в планк позиция и направете лицева опора (не е задължително условие).
  • Отново без да движите горната част на тялото върнете краката до изходното положение – приклекнали с длани на пода
  • Подскочете нагоре до избрана от вас тежест, приземяването е изходната позиция.

Упражнение #2: Планински катерач

Начин на изпълнение:

  • Застанете в положение за лицева опора, като поставите дланите една от друга на ширината на раменете или малко по-широко.
  • Сгънете единия крак към гърдите, стегнете коремните мускули и съберете лопатките една към друга.
  • От изходното положение сменете местата на двата крака, повдигайки таза нагоре и сгъвайки разгънатия крак към гърдите, докато изплъзвате другия назад.

Упражнение #3: Полуклек + подскок

Начин на изпълнение:

  • Разположете крака на ширината на раменете;
  • Поставете ръце на кръста за допълнителна опора;
  • Приклекнете и леко наклонете тяло напред;
  • Изправете се с възможно най-голяма скорост, като се стремете да вложите усилия в скока;
  • Приземете се на пръсти, за да натоварите прасците си, без да долепяте пети до под

Пълното описание на програмата, допълнителни съвети за изгаряне на мазнини може да видите ТУК!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте, културисти, щангисти, трибойци, многобойци, фитнесджий и четатели на Тренирай.БГ! Казвам се Неделин, на 24г., от Монтана. Още преди 6-7г. съм писал на г-н Александър... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар