Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка от Калъм Фон Могер

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 20 юни 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една тренировка от Калъм Фон Могер или както е известен "Новия Арнолд".

Прякора на Фон Могер Никак не е случаен. Родения през 1990 година австралиец е от новата вълна културисти, които показват класическа фигура от 70-те години на миналия век или както е известно това време "Златната ера" на бодибилдинга.

Тренировката, която ще видите по-долу, Калъм препоръчва за средно напреднали трениращи, които искат да повишат мускулната си маса.

Понеделник - Четвъртък

  1. Коремни преси от наклон - 3х20-30
  2. Хиперекстензии - 3х15-20
  3. Клек - 6х12,10,8,6,4,2
  4. Гребане с щанга - 5х12,10,8,6,4
  5. Мъртва тяга - 4х8,6,4,2
  6. Сгъване и разгъване с щанга за предмишници - 3х12,10,8
  7. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 5х15,12,10,8,6

Вторник - Петък

  1. Повдигане краката от вис - 3х15-20
  2. Повдигане от лег с щанга- 5х10,8,6,4,2
  3. Полу-лег с дъмбели - 4х10,8,6,4
  4. Военни преси - 4х8,6,4,2
  5. Сгъване с щанга от стоеж - 4х10,8,6,4
  6. Френско разгъване от лег с щанга - 4х12,10,8,6
  7. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 5х15,12,10,8,6

Във всички упражнения с изключение на тези за корем и хиперекстензиите, Калъм препоръчва използване на метода пирамида. Всяка една серия тежестите растат, а повторенията намаляват. Програмата е подредена така, че в първата тренировка да се тренират двете най-големи мускулни групи, а имено крака и гръб. Във втората имаме гърди рамо и ръце. Това е добре познат сплит от преди 40 години и един от любимите на Лу Фериньо.

Относно храненето Фон Могер се спира на добре познатите ни източници - яйца, пиле, телешко, картофи, ориз, плодове и зеленчуци. Като към всичко това добавя суроватъчен протеин, казеинов протеин и мулти витамини и минерали.

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар