петък , 17 август 2018
Начало » Тренировки » Как тренира Бранч Уорън
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Как тренира Бранч Уорън

Как тренира Бранч Уорън

Бранч Уорън е една от звездите на бодибилдинга през 21-ви век. Той е един от най-масивните културисти с изключително плътна мускулатура. Уорън има редица професионални победи, като върха е Арнолд Класик, който печели през 2011-та и 2012-та година. Най-доброто класиране на Мистър Олимпия е 2-ро място през 2009, като е бил общо 5 пъти сред финалистите на най-голямото бодибилдинг състезание.

Бранч Уорън е роден на 28 февруари 1975 година в Тейлър, Тексас. От малък се ориентира към тежестите, а като тинейджър е вече бил отдаден на бодибилдинга изцяло. През 1992 година Бранч стъпва за първи път на сцената и се прочува, след като печели титлата Мистър Тийн Америка.

През следващата 1993-та година печели абсолютната титла на Националното Младежко първенство. Следват редица „по-малки“ победи докато големия удар идва през 2001 -ва година, когато става абсолютен шампион на Америка и взима Про карта. Така в началото на 21-век изгрява нова звезда на професионалния бодибилдинг небосклон!

Тренировката на Бранч Уорън

ПОНЕДЕЛНИК – Гръб, Задно рамо

  1. Гребане с Т-щанга – 3х10
  2. Гребане с дъмбел – 3х8
  3. Гребане с щанга – 3х8
  4. Горен скрипец пред гърди – 3х15
  5. Гребане на машина – 3х15
  6. Пулдаун на машина – 3х15
  7. Гребане на долен скрипец – 3х20
  8. Обратен пек-дек за задно рамо – 4х10
  9. Разтваряне с дъмбели от наклон – 4х10

ВТОРНИК – Гърди

  1. Повдигане от полу-лег с щанга – 3х8-12
  2. Повдигане от лег с дъмбели – 3х10
  3. Преси на машина – 3х10
  4. Кофички с тежест – 3х макс
  5. Кросовър – 3х15

СРЯДА – Почивка

ЧЕТВЪРТЪК – Ръце

  1. Сгъване с дъмбели от стоеж – 3х8
  2. Сгъване с щанга прав – 3х12
  3. Скотово сгъване – 3х12
  4. Разгъване на скрипец – 3х15
  5. Кофички на машина за трицепс – 3х15
  6. Разгъване на скрипец над глава с въже – 4х12

ПЕТЪК – Крака

  1. Разгъване на машина от седеж – 2х100
  2. Клек – 2 леки серии + 2 тежки серии до отказ
  3. Хекен клек – 3х10-15
  4. Лег-преси – 3х30
  5. Сгъване за задни бедра от сед на машина – 3х15
  6. Сгъване за задни бедра прав на машина – 3х10
  7. Сгъване от лег за задни бедра – 3х12
  8. Повдигане за прасци прав на машина – 4х15
  9. Повдигане за прасци от сед на машина – 4х20

СЪБОТА – Кръст, Рамена

  1. Мъртва тяга – 5х5-8
  2. Военна преса – 3х10
  3. Разтваряне с дъмбели в страни – 3х8-12
  4. Повдигане на дъмбели пред тяло – 3х8-12
  5. Вертолет – 3х12

НЕДЕЛЯ – Почивка

Бранч Уорън

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Ето на това му се казва обем! 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*