тренирай

Как тренира Бранч Уорън

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 04 юни 18 от Александър Георгиев

Бранч Уорън е една от звездите на бодибилдинга през 21-ви век. Той е един от най-масивните културисти с изключително плътна мускулатура. Уорън има редица професионални победи, като върха е Арнолд Класик, който печели през 2011-та и 2012-та година. Най-доброто класиране на Мистър Олимпия е 2-ро място през 2009, като е бил общо 5 пъти сред финалистите на най-голямото бодибилдинг състезание.

Бранч Уорън е роден на 28 февруари 1975 година в Тейлър, Тексас. От малък се ориентира към тежестите, а като тинейджър е вече бил отдаден на бодибилдинга изцяло. През 1992 година Бранч стъпва за първи път на сцената и се прочува, след като печели титлата Мистър Тийн Америка.

През следващата 1993-та година печели абсолютната титла на Националното Младежко първенство. Следват редица "по-малки" победи докато големия удар идва през 2001 -ва година, когато става абсолютен шампион на Америка и взима Про карта. Така в началото на 21-век изгрява нова звезда на професионалния бодибилдинг небосклон!

Тренировката на Бранч Уорън

ПОНЕДЕЛНИК - Гръб, Задно рамо

  1. Гребане с Т-щанга - 3х10
  2. Гребане с дъмбел - 3х8
  3. Гребане с щанга - 3х8
  4. Горен скрипец пред гърди - 3х15
  5. Гребане на машина - 3х15
  6. Пулдаун на машина - 3х15
  7. Гребане на долен скрипец - 3х20
  8. Обратен пек-дек за задно рамо - 4х10
  9. Разтваряне с дъмбели от наклон - 4х10

ВТОРНИК - Гърди

  1. Повдигане от полу-лег с щанга - 3х8-12
  2. Повдигане от лег с дъмбели - 3х10
  3. Преси на машина - 3х10
  4. Кофички с тежест - 3х макс
  5. Кросовър - 3х15

СРЯДА - Почивка

ЧЕТВЪРТЪК - Ръце

  1. Сгъване с дъмбели от стоеж - 3х8
  2. Сгъване с щанга прав - 3х12
  3. Скотово сгъване - 3х12
  4. Разгъване на скрипец - 3х15
  5. Кофички на машина за трицепс - 3х15
  6. Разгъване на скрипец над глава с въже - 4х12

ПЕТЪК - Крака

  1. Разгъване на машина от седеж - 2х100
  2. Клек - 2 леки серии + 2 тежки серии до отказ
  3. Хекен клек - 3х10-15
  4. Лег-преси - 3х30
  5. Сгъване за задни бедра от сед на машина - 3х15
  6. Сгъване за задни бедра прав на машина - 3х10
  7. Сгъване от лег за задни бедра - 3х12
  8. Повдигане за прасци прав на машина - 4х15
  9. Повдигане за прасци от сед на машина - 4х20

СЪБОТА - Кръст, Рамена

  1. Мъртва тяга - 5х5-8
  2. Военна преса - 3х10
  3. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х8-12
  4. Повдигане на дъмбели пред тяло - 3х8-12
  5. Вертолет - 3х12

НЕДЕЛЯ - Почивка

Бранч Уорън
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви покажа една тренировка, която може да прилагате с успех когато нямате особено много време. Вече би трябва да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В днешната статия ще видим един страхотен начин, как да тренираме цялото си тяло когато разполагаме само с чифт дъмбели. Нека... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.