петък , 17 август 2018
Начало » H.I.T. - Тренировки » Три дневна H.I.T. тренировка
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Три дневна H.I.T. тренировка

Три дневна H.I.T. тренировка

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една три дневна H.I.T. тренировка вдъхновена от Мистър Хеви Дюти – Майк Менцер.

Основни положения:

  • Кратки и не често повтарящи се тренировки
  • Почивни дни повече тренировъчни
  • Качество за сметка на количество
  • Малко упражнения и серии
  • Една работна серия за упражнение
  • Бавно и стриктно изпълнение на повторенията
  • Цел за всяка следваща тренировка +1 повторение
  • При +3 повторения повишаване на тежеста с 5%

ПОНЕДЕЛНИК: Гърди,Рамо,Трицепс

  1. Повдигане от лег с щанга – 3х10,8,6
  2. Флайс от наклон – 1х8-10
  3. Раменни преси с щанга – 2х8,6
  4. Разтваряне с дъмбели в страни – 1х8-10
  5. Разгъване на скрипец за трицепс – 2х10,8

СРЯДА: Крака

  1. Клек с щанга – 3х10,8,6
  2. Разгъване от сед – 1х8-10
  3. Сгъване от лег – 3х10,8,6
  4. Повдигане за прасци на машина прав – 3х10,8,6
  5. Повдигане за прасци от сед на машина – 1х8-10

ПЕТЪК: Гръб, Бицепс

  1. Хиперекстензии – 2х10,8
  2. Гребане с щанга – 3х10,8,6
  3. Набиране – 1х 8-10
  4. Чуково сгъване с дъмбели от наклон – 2х10,8
  5. Повдигане на рамената с щанга за трапец – 2х8,6

Всяка тренировка започва с общо загряване, като целта е да се повиши температурата на тялото. Прави се само една работна серия в която даваме всичко от себе си. Важното е тази серия да е изтъкана от бавни, стриктни и качествени повторения. Там където имаме посочени повече от една серия, това означава, че имаме 1 или 2 подготвителни серии в които преминаваме към работната тежест. Например първа серия е с 50% тежест от работаната, втората е с 75% от работата и третата даваме от отказ. Там където са две серии, първата е на 75% от тежестта на работата.

Въпреки, че тренировките са къси, с малко упражнения, те не са леки. Ако вложите всичко от себе си в работната серия то няма да има нужда от друга.

Или както казва Дориан Йейтс:“ Ако забиеш пирон с един удар на чука, то няма смисъл от втори, защото само ще нараниш дървото“.

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*