тренирай

ТРИ дневна Програма за Сила и Мускулна маса

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 16 май 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една програма за Сила и Мускулна маса. Тренира се три дни в седмицата и е базирана на класиката "Бутам-Дърпам-Крака".

В основата си тази програма е изградена от мощни базови упражнения в които гоним големите тежести. Към тях има прибавени и няколко "малки" движения, които ще позволят да обработим мускула допълнително. От сега нека да е ясно - Програмата не е за начинаещи!

ПОНЕДЕЛНИК

  1. Клек - 4х4
  2. Клек - 1х20
  3. Тяга с прави крака - 3х6
  4. Лег-преса - 4х20
  5. Сгъване от лег - 5х10
  6. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 5х20

СРЯДА

  1. Повдигане от лег - 4х4
  2. Военни преси - 4х4
  3. Полу-лег с дъмбели - 5х10
  4. Арнолд преси - 5х10
  5. Разгъване на скрипец за трицепс - 5х15

ПЕТЪК

  1. Мъртва тяга - 4х4
  2. Повдигане на раменете с щанга - 2х20
  3. Гребане с щанга - 5х10
  4. Набиране - 5х макс
  5. Чуково сгъване с дъмбели -3х12

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още