вторник , 14 август 2018
Начало » Тренировки » ТРИ дневна Програма за Сила и Мускулна маса
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
ТРИ дневна Програма за Сила и Мускулна маса

ТРИ дневна Програма за Сила и Мускулна маса

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една програма за Сила и Мускулна маса. Тренира се три дни в седмицата и е базирана на класиката „Бутам-Дърпам-Крака“.

В основата си тази програма е изградена от мощни базови упражнения в които гоним големите тежести. Към тях има прибавени и няколко „малки“ движения, които ще позволят да обработим мускула допълнително. От сега нека да е ясно – Програмата не е за начинаещи!

ПОНЕДЕЛНИК

  1. Клек – 4х4
  2. Клек – 1х20
  3. Тяга с прави крака – 3х6
  4. Лег-преса – 4х20
  5. Сгъване от лег – 5х10
  6. Повдигане за прасци от стоеж на машина – 5х20

СРЯДА

  1. Повдигане от лег – 4х4
  2. Военни преси – 4х4
  3. Полу-лег с дъмбели – 5х10
  4. Арнолд преси – 5х10
  5. Разгъване на скрипец за трицепс – 5х15

ПЕТЪК

  1. Мъртва тяга – 4х4
  2. Повдигане на раменете с щанга – 2х20
  3. Гребане с щанга – 5х10
  4. Набиране – 5х макс
  5. Чуково сгъване с дъмбели -3х12

 

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*