Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

ТРИ дневна Програма за Сила и Мускулна маса

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 16 май 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една програма за Сила и Мускулна маса. Тренира се три дни в седмицата и е базирана на класиката "Бутам-Дърпам-Крака".

В основата си тази програма е изградена от мощни базови упражнения в които гоним големите тежести. Към тях има прибавени и няколко "малки" движения, които ще позволят да обработим мускула допълнително. От сега нека да е ясно - Програмата не е за начинаещи!

ПОНЕДЕЛНИК

  1. Клек - 4х4
  2. Клек - 1х20
  3. Тяга с прави крака - 3х6
  4. Лег-преса - 4х20
  5. Сгъване от лег - 5х10
  6. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 5х20

СРЯДА

  1. Повдигане от лег - 4х4
  2. Военни преси - 4х4
  3. Полу-лег с дъмбели - 5х10
  4. Арнолд преси - 5х10
  5. Разгъване на скрипец за трицепс - 5х15

ПЕТЪК

  1. Мъртва тяга - 4х4
  2. Повдигане на раменете с щанга - 2х20
  3. Гребане с щанга - 5х10
  4. Набиране - 5х макс
  5. Чуково сгъване с дъмбели -3х12

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар