Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Големи РЪЦЕ от Лий Прийст

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 май 18 от Александър Георгиев

Лий Прийст е сред звездите от 90-те години на миналия век. Прийст е известен с невероятните си ръце от цели 56 см! Въпреки ниският си ръст от 163 см той излиза на сцената с тегло от 90 кг, и винаги е бил сред претендентите във всяко едно състезание.

Лий Прийст е роден на 6 юли 1972 година и започва да тренира още 12 годишен. Това не е случайно, майката на Прийст е една от легендите на Австралийския женски бодибилдинг. На 13 вече е на сцената! Печели всички юношески и младежки състезания, докато на 17 вече е Шампион на Австралия за мъже! На 19 става професионалист!

Нека да видим как тренира легендарните си ръце Лий Прийст.

Бицепс:

  1. Концентрирано сгъване - 5х6-8
  2. Сгъване с щанга - 5х6-8
  3. Сгъване с дъмбели прав - 5х6-8
  4. Скотово сгъване с крив лост - 5х6-8 в суперсерия с:
  5. Набиране с тесен подхват - 5х отказ
  6. Скотово с дъмбел - 5х6-8

Трицепс:

  1. Бутане от лег с тесен хват - 5х6-8
  2. Разгъване с дъмбел над глава и две ръце - 5х6-8
  3. Френско разгъване от лег - 5х6-8
  4. Разгъване на скрипец - 5х6-8 в суперсерия с: 
  5. Кофички - 5х отказ
  6. Френско разгъване от седеж - 5х6-8

Предмишници:

  1. Чуково сгъване с дъмбели - 5х8-10
  2. Сгъване на китките с щанга - 5х25-30
  3. Разгъване на китките с щанга - 5х25-30

Тренировъчен СПЛИТ:

  • Ден 1: Крака
  • Ден 2: Гръб + Предмишници
  • Ден 3: Гърди
  • Ден 4: Рамена
  • Ден 5: Ръце
  • Ден 6: Почивка

*Прасците тренира всеки ден, а корема през ден

И, накрая незабравяйте, че Лий Прийст е генетичен феномен 🙂

Лий Прийст
Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар