Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Първата тренировъчна програма на Дориан Йейтс

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 20 май 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим първата тренировъчна програма на Дориан Йейтс. Сянката, както е известен печели в последствие цели 6 пъти Мистър Олимпия! А, най-невероятното е, че Дориан извървява този път само за 9 години! От момента, в който влиза в залата до момента да стъпи на най-големият връх в културизма.

Освен, че е супер надарен генетически, Йейтс е и много умен мъж. Започва сравнително късно, на 21 години и отделя месеци в четене и изучаване на материята, преди да стъпи в залата. В резултат на това съставя план и по-долу ще видите неговата първа тренировъчна програма, която изпълнява три месеца!

Понеделник - Сряда - Петък

  1. Клек с щанга - 3х10
  2. Сгъване от лег за задни бедра - 3х10
  3. Повдигане от лег с щанга - 3х10
  4. Гребане с щанга от наклон - 3х10
  5. Раменни преси с щанга - 3х10
  6. Сгъване с щанга - 3х10
  7. Френско разгъване от лег с щанга - 3х10
  8. Коремни преси от наклон - 3х20
  9. Повдигане за прасци на калф машина - 3х10

Цялата програма отнема на Дориан - 50 минути,  а общо със загряването Йейтс прекарва в залата около час. Дориан прави стриктно и под контрол всяко едно повторение, като целта е да усвои движенията и да натрупа първоначална сила на тялото.

След тези три месеца, Дориан Йейтс съставя нова програма, която след 3 години го отвежда до върха в Англия - нея може да видите ТУК!

Дориан Йейтс - 6 пъти Мистър Олимпия

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар