Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира ВЪРКОЛАКЪТ

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 08 май 18 от Александър Георгиев

Една от най-добрите трансформации в Холивуд е на Хю Джакман. Висок и слаб в началото на кариерата си, австралийският актьор днес показва едно от най-добрите кино тела. Почти на петдесет, Джакман е изпълнил своите 188 см ръст с доста мускули, които приковават вниманието. Нека днес видим програмата по която Хю Джакман тренира за филма Върколакът!

Ден 1:

  1. Бенч-преса - 4х5
  2. Кофички с тежест - 3х10
  3. Полу-лег с дъмбели - 3х12
  4. Пуловър - 3х10
  5. Кросовър - 3х10
  6. Повдигане краката от вис - 4х12
  7. Коремни преси с тежест - 4х12
  • Упражнения 3,4,5 се правят в трисет
  • Упражнения 6,7 се правят в суперсерия

Ден 2:

  1. Клек - 4х5
  2. Лег-преса - 3х10
  3. Сгъване от лег - 3х12
  4. Повдигане за прасци - 3х15
  5. Напъди - 3х10
  6. Планк - 3х45 секунди
  • Упражнения 3,4,5 се правят в трисет

Ден 3:

  1. Набиране с тежест - 4х5
  2. Гребане с Т-щанга - 3х10
  3. Скрипец пред гърди - 3х12
  4. Гребане на долен скрипец - 3х10
  5. Дърпане на скрипец пред лице (face pull) - 3х12
  6. Хвърляне на тежка медицинска топка в страни - 3х8 за всяка страна
  7. Коремни преси с тежест - 4х12
  • Упражнения 3,4,5 се правят в трисет

Ден 4:

  1. Мъртва тяга - 4х5
  2. Военни преси - 5х5
  3. Повдигане на дъмбели пред тяло - 3х12
  4. Разтваряне от наклон с дъмбели - 3х10
  5. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х10
  6. Сгъване с щанга - 3х21 ( по метода "21")
  7. Кофички на пейка за трицепс - 3х20
  • Упражнения 3,4,5 се изпълняват в трисет
  • Упражнения 6 и 7 се изпълняват в суперсерия

Джакман почива между сериите само по 90 секунди, единствено изключение правят тягата и клека - там почивката е 3 минути. Целта е да стане по-силен в основните движения, като прибавя тежест всеки път когато повиши повторенията минимум с 2 на серия.

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар