Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Горна-Долна част Класика която работи - 3

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 24 май 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да продължим поредицата посветена на най-стария сплит в бодибилдинга. Ще призная, че съм малко пристрастен, но това определено е най-смисления начин за ефективно трениране.

Няма нищо случайно! Това е първия сплит, роден през 50-те години на 20-ти век. Много умни мъже през десетилетията са мислили върху него и колкото и "прост" да изглежда си е направо гениален.

Отне ми години да стигна и аз до този извод, както се казва по-добре късно от колкото никога :). По-долу ще ви покажа една супер тренировка, която е удачна за средно напреднали трениращи, за такива които нямат много време  и за хора, които търсят разнообразие.

Тренировка А: Горна част

  1. Повдигане от лег - 3х8-10 в суперсерия с:
  2. Набиране - 3х макс
  3. Раменни преси с дъмбели - 3х8-10
  4. Флайс - 2х10-12 в суперсерия с:
  5. Гребане на долен скрипец - 2х10-12
  6. Разтваряне с дъмбели в страни - 2х10-12
  7. Сгъване с дъмбели от седеж - 3х8-10 в суперсерия с:
  8. Френско разгъване от лег - 3х8-10

Тренировка Б: Долна част

  1. Клек с щанга - 3х10-12 в суперсерия с:
  2. Мъртва тяга с прави крака и дъмбели - 3х10-12
  3. Повдигане за прасци от стоеж на машина - 3х10-12
  4. Разгъване на краката от сед на машина - 2х12-15 в суперсерия с:
  5. Сгъване на краката от лег на машина - 2х12-15
  6. Повдигане за прасци от сед на машина - 2х12-15
  7. Коремни преси от наклон - 3х макс в суперсерия с:
  8. Повдигане краката от вис - 3х макс

Тренировката си я бива, семпла е, но има всичко необходимо в нея. Тренира се 3 или 4 пъти в седмицата като се редуват тренировки А и Б. Въпреки, че се тренира половината тяло, тренировката не е претрупана с излишни неща и се прави за по-малко от час.

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

1 коментара

  1. Здравейте ,и аз я карам горна - долна част, но вече втори път ми се случва следното:тренирам долна част, всичко е ок, на следващият ден горна, всичко е добре, и на следващият дясното бедро ме боли. Дали е от тренировката за крака със закъсняло действие, или нещо става при другата тренировка (например дигам щанга над глава права, дърпам скрипец за трицепс и още няколко упражнения права с тежести...)? На третия ден трябваше са съм тренировка по винг чун, но не отидох, защото краката много се натоварват от стойката, а не е хубаво да ги изпускам.

Вашият отговор на вълчица Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още