събота , 15 декември 2018
Начало » Тренировки » Горна-Долна част Класика която работи – 3
Горна-Долна част Класика която работи – 3

Горна-Долна част Класика която работи – 3

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да продължим поредицата посветена на най-стария сплит в бодибилдинга. Ще призная, че съм малко пристрастен, но това определено е най-смисления начин за ефективно трениране.

Няма нищо случайно! Това е първия сплит, роден през 50-те години на 20-ти век. Много умни мъже през десетилетията са мислили върху него и колкото и „прост“ да изглежда си е направо гениален.

Отне ми години да стигна и аз до този извод, както се казва по-добре късно от колкото никога :). По-долу ще ви покажа една супер тренировка, която е удачна за средно напреднали трениращи, за такива които нямат много време  и за хора, които търсят разнообразие.

Тренировка А: Горна част

  1. Повдигане от лег – 3х8-10 в суперсерия с:
  2. Набиране – 3х макс
  3. Раменни преси с дъмбели – 3х8-10
  4. Флайс – 2х10-12 в суперсерия с:
  5. Гребане на долен скрипец – 2х10-12
  6. Разтваряне с дъмбели в страни – 2х10-12
  7. Сгъване с дъмбели от седеж – 3х8-10 в суперсерия с:
  8. Френско разгъване от лег – 3х8-10

Тренировка Б: Долна част

  1. Клек с щанга – 3х10-12 в суперсерия с:
  2. Мъртва тяга с прави крака и дъмбели – 3х10-12
  3. Повдигане за прасци от стоеж на машина – 3х10-12
  4. Разгъване на краката от сед на машина – 2х12-15 в суперсерия с:
  5. Сгъване на краката от лег на машина – 2х12-15
  6. Повдигане за прасци от сед на машина – 2х12-15
  7. Коремни преси от наклон – 3х макс в суперсерия с:
  8. Повдигане краката от вис – 3х макс

Тренировката си я бива, семпла е, но има всичко необходимо в нея. Тренира се 3 или 4 пъти в седмицата като се редуват тренировки А и Б. Въпреки, че се тренира половината тяло, тренировката не е претрупана с излишни неща и се прави за по-малко от час.

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. вълчица

    Здравейте ,и аз я карам горна – долна част, но вече втори път ми се случва следното:тренирам долна част, всичко е ок, на следващият ден горна, всичко е добре, и на следващият дясното бедро ме боли. Дали е от тренировката за крака със закъсняло действие, или нещо става при другата тренировка (например дигам щанга над глава права, дърпам скрипец за трицепс и още няколко упражнения права с тежести…)? На третия ден трябваше са съм тренировка по винг чун, но не отидох, защото краката много се натоварват от стойката, а не е хубаво да ги изпускам.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Скрива се след...