Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Роби Робинсън - Мистър Америка 1975

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 апр. 18 от Александър Георгиев

Роби Робинсън или "Черния принц" както е известен, е сред най-големите легенди на 70-те години. Отличен културист с превъзходна физика ( ръст 170 см / 90-93 кг) печели редица състезания като Мистър Америка, Мистър Вселена, Ноща на Шампионите и дори Мистър Олимпия в тежка категория (над 90 кг) през 1978 година! За съжаление губи финала от Франк Зейн, който е победител в леката категория!

Типичната стратегия на Роби Робинсън е да редува тежки и леки седмици. Тренира в типичния за това време сплит, като първата седмица прави тежки базови упражнения по стриктна програма. Втората седмица му е "по-свободна" и през нея отново тренира по същия сплит, но вкарва различни упражнения, прави суперсерии и всичко, което сметне за добре в рамките на предписания тренировъчен ден.

Понеделник-Четвъртък

ГЪРДИ:

  1. Полу-лег с щанга - 3х6-10
  2. Повдигане от лег с дъмбели - 3х6-10
  3. Флайс - 3х6-10

ГРЪБ:

  1. Набиране - 3х10-15
  2. Гребане с Т-щанга - 3х6-10

Вторник - Петък

РАМЕНА:

  1. Преси с дъмбели - 3х6-10
  2. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х8-12
  3. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3х8-12

БИЦЕПС:

  1. Сгъване с щанга - 3х6-10
  2. Концентрирано сгъване - 3х8-12

ТРИЦЕПС:

  1. Френско разгъване над глава прав - 3х6-10
  2. Разгъване на скрипец - 3х8-12

Сряда - Събота

КРАКА:

  1. Лег-Преси - 3х10-20
  2. Клек - 3х6-10
  3. Разгъване от сед - 3х10-15 в суперсерия с:
  4. Сгъване от лег - 3х10-15
  5. Магарешко повдигане за прасци - 3х10-15

Посочените серии са само работните и се правя с максимално възможната тежест за чисти и коректни повторения.

Еди Робинсън

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар