Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Дарем Чарлс

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 08 апр. 18 от Александър Георгиев

Дарем Чарлс е роден на 27 юли 1969 година в Тринидат. Професионален културист с впечатляваща кариера. При ръст 175 см и тегло от 105 кг Дарем Чарлс успява на спечели цели 14 професионални състезания. Редовен частник на Мистър Олимпия, като най-доброто му класиране там е 7-мо място.

ПОНЕДЕЛНИК 

Бедра:

  1. Лег-Преси - 3х12,10,8
  2. Клек - 3х12,10,8
  3. Лег екстензии - 3х12,10,8
  4. Бутане на Лег-преса с един крак - 3х12,10,8

ВТОРНИК

Гърди + Задни бедра:

  1. Повдигане от лег с дъмбели - 3х12,10,8
  2. Полу-лег с щанга - 3х12,10,8
  3. Флайс от наклон - 3х12,10,8
  4. Пуловър - 3х12,10,8
  5. Мъртва тяга с прави крака - 3х12,10,8
  6. Сгъване от лег за задни бедра - 3х12,10,8

СРЯДА

Гръб + Прасци

  1. Горен скрипец пред гърди - 3х12,10,8
  2. Гребане на долен скрипец - 3х12,10,8
  3. Гребане с щанга - 3х12,10,8
  4. Мъртва тяга - 3х12,10,8
  5. Повдигане от стоеж на машина за прасци - 3х12,10,8
  6. Повдигане от седеж на машина за прасци - 3х12,10,8

ЧЕТВЪРТЪК

Рамена

  1. Преси с дъмбели - 3х12,10,8
  2. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х12,10,8
  3. Разтваряне в страни на скрипец - 3х12,10,8
  4. Разтваряне от наклон с дъмбели - 3х12,10,8
  5. Повдигане на рамената с щанга за трапец - 3х12,10,8

ПЕТЪК

Ръце

  1. Разгъване на скрипец - 3х12,10,8
  2. Френско разгъване от лег - 3х12,10,8
  3. Кик бек - 3х12,10,8
  4. Редуващо сгъване с дъмбели прав - 3х12,10,8
  5. Сгъване с щанга прав - 3х12,10,8
  6. Скотово сгъване - 3х12,10,8

СЪБОТА : Почивка

НЕДЕЛЯ : Почивка

Дарем Чарлс

Дарем Чарлс

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар