Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Правилата на Стив Рийвс за Размер и Сила - 2 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 апр. 18 от Александър Георгиев

Първа Част

Правило №4: Редувайте сериите за мускули антагонисти

Стив Рийвс вярва, че редуването на сериите при мускулите антагонисти дава едно по-балансирано развитие. Как се случва всичко. Например имате упражнения в програмата за бицепс и трицепс в три серии. Правим първата серия от упражнението за бицепс, почиваме минута и правил серията за трицепс. Почиваме минута-две и се връщаме отново при бицепса и втората серия, след минутка правим втората серия и за трицепса. Така докато направим всичките 3-4 или 5 серии, които са заложени в програмата. Тази техника се прави и при гърди-гръб, предни и задни бедра.

Правило №5: Целта определя сериите, повторенията и почивките между тях

Ако целта ви е покачване на силовите ви възможности то повторенията нека да бъдат 2-3 до най-много 4, в 5 до 6 серии за упражнение. Почивките между сериите да са около 5 минути!

Ако искате размер и сила, то най-добре е да се правят 5-6 повторения в 4-5 серии за упражнение. Почивката между тях трябва да бъде 2-3 минути!

В случай, че търсите максимален размер то най-удачни са 8 до 12 повторения в 3-4 серии и с кратка почивка от 45 секунди.

Правило №6: Практикувайте дълбоко дишане

Рийвс вярва в ползите от дълбокото вдишване и издишване. Този начин на дишане доставя повече кислород в кръвния поток. Това от своя страна увеличава количеството на хормона епинефрин. Епинефринът е естествен стимулант, който прави човек да се чувства по-добре, по-енергичен  и в настроение. Тренировките за Стив Рийвс не са само вдигане на железа и помпане на мускули. За него това е само една част от всичко. Той държи тялото освен красиво да бъде и функционално. Много тъжно е на имаш мускули и да се задъхваш качвайки се по стълбите на къщата си.

За да имате високо ниво на енергия практикувайте следната техника няколко пъти дневно. Вдишвайте през носа докато броите на ум до 4, задръжте за няколко секунди и издишайте докато преброите до 8. Повторете го няколко пъти. Нека това бъде и първото ви упражнение за деня сутринта след като станете.

Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар