Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Push - Pull за Хардгейнъри - 3 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 мар. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Време е отново да попълним категорията за Хардгейнъри. Няма да крия, че това е любимата ми част. Този тип тренировки е възможно най-близо до нас обикновените трениращи. За нас, които тренираме в свободното си време и които искаме да направим мускули въпреки всичко.

За нас бодибилдинга не е професия, ние трябва да се съобразяваме с твърде много неща. Трябва да балансираме живота си така, че да разпределим времето, силите и парите си, така че да извлечем максимална полза.

Не веднъж е ставало дума, че ние имаме само едни възстановителни сили за всичко! За тренировки, за работа, за недоспиване, за стрес, за проблеми и каквото ни се случва всеки ден! Ден след ден!

Определено днес обикновения човек е с претоварена нервна система. От там количеството стрес, което поемаме всекидневно ни поставя в много неизгодна ситуация спрямо тези, на които  бодибилдинга е основно занимание. Какво да правим?

Съкращаване! Съкращаване и пак съкращаване! Какъв е смисъла да тренираме 4-5 пъти седмично по "модерен сплит" с по 4-5 упражнения за мускулна група, когато нямаме условията да се възстановим. Какъв е смисъла, да правим това месеци наред, когато нямаме напредък в сила и мускулна маса. Нима това не доказателства, че нещо не е наред?

Нека да видим една тренировка изградена на принципа "бутащи-дърпащи" упражнения. Тази схема заедно с "горна-долна" част е сред най-добрите за обикновени трениращи. Ето и днешното предложение:

Тренировка А: Бутащи

  1. Клек - 6х15,12,10,8,6,15
  2. Раменни преси с щанга - 4х12,10,8,6
  3. Кофички -4х макс

Тренировка Б: Дърпащи

  1. Мъртва тяга - 6х12,10,8,6,4,12
  2. Набиране с широк хват - 4х макс
  3. Набиране с тесен подхват - 2х макс

Тук е всичко необходимо, за да се натоварят всички основни мускули, при това качествено! След всяка тренировка е добре да се почине поне един ден или тренирайте най-много три пъти седмично през ден. Целта е тежестите да растат всеки месец. Може да усетите, че три тренировки в седмицата са много? Нормално! Ако давате всичко от себе си в тези упражнения, то може би по-добрия вариант е да почивате по два дни вместо един след тренировка.

Каквото и да изберете знайте, че основния критерий за една продуктивна тренировка е ръста на килограми върху щангите!

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар