тренирай

Push - Pull за Хардгейнъри - 3 част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 мар. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Време е отново да попълним категорията за Хардгейнъри. Няма да крия, че това е любимата ми част. Този тип тренировки е възможно най-близо до нас обикновените трениращи. За нас, които тренираме в свободното си време и които искаме да направим мускули въпреки всичко.

За нас бодибилдинга не е професия, ние трябва да се съобразяваме с твърде много неща. Трябва да балансираме живота си така, че да разпределим времето, силите и парите си, така че да извлечем максимална полза.

Не веднъж е ставало дума, че ние имаме само едни възстановителни сили за всичко! За тренировки, за работа, за недоспиване, за стрес, за проблеми и каквото ни се случва всеки ден! Ден след ден!

Определено днес обикновения човек е с претоварена нервна система. От там количеството стрес, което поемаме всекидневно ни поставя в много неизгодна ситуация спрямо тези, на които  бодибилдинга е основно занимание. Какво да правим?

Съкращаване! Съкращаване и пак съкращаване! Какъв е смисъла да тренираме 4-5 пъти седмично по "модерен сплит" с по 4-5 упражнения за мускулна група, когато нямаме условията да се възстановим. Какъв е смисъла, да правим това месеци наред, когато нямаме напредък в сила и мускулна маса. Нима това не доказателства, че нещо не е наред?

Нека да видим една тренировка изградена на принципа "бутащи-дърпащи" упражнения. Тази схема заедно с "горна-долна" част е сред най-добрите за обикновени трениращи. Ето и днешното предложение:

Тренировка А: Бутащи

  1. Клек - 6х15,12,10,8,6,15
  2. Раменни преси с щанга - 4х12,10,8,6
  3. Кофички -4х макс

Тренировка Б: Дърпащи

  1. Мъртва тяга - 6х12,10,8,6,4,12
  2. Набиране с широк хват - 4х макс
  3. Набиране с тесен подхват - 2х макс

Тук е всичко необходимо, за да се натоварят всички основни мускули, при това качествено! След всяка тренировка е добре да се почине поне един ден или тренирайте най-много три пъти седмично през ден. Целта е тежестите да растат всеки месец. Може да усетите, че три тренировки в седмицата са много? Нормално! Ако давате всичко от себе си в тези упражнения, то може би по-добрия вариант е да почивате по два дни вместо един след тренировка.

Каквото и да изберете знайте, че основния критерий за една продуктивна тренировка е ръста на килограми върху щангите!

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още