сряда , 19 септември 2018
Начало » Тренировки » Тренировка за цялото тяло – един заслужен ренесанс 3 част
Книгите, които ще те променят!
Тренировка за цялото тяло – един заслужен ренесанс 3 част

Тренировка за цялото тяло – един заслужен ренесанс 3 част

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренировка на цялото тяло в един ден, е най-стария метод в бодибилдинга. Фигури като тези на Джон Гримек, Стив Рийвс, Кланси Рос, Джон Фарботник, Джек Делинджър, Алан Стефан и много други са били изградени по този начин.

Днес това се смята за „старо“, „отживяло“ и дори по-лошото, смята се, че е тренировка за начинаещи. ГОЛЯМА ГРЕШКА! Това е един от най-ползотворните тренировъчни похвати. Нещо повече, това е бил единствения начин да се правят мускули в пред стероидната ера! Някой да знае защо?!

Нека да не подценяваме този тип тренировки и да им отдадем дължимото. Няма смисъл да отричаме нещо, което не разбираме, не и преди да сме вникнали в нещата. Наистина не разбирам хора, които отсичат „не става“, без дори да са прочели за какво става въпрос, а какво остава да са опитали! Наскоро един наш „капацитет“ ( младо момче ) тотално отрече един от най-продуктивните методи, а именно клек с 20 повторения, без да прочете и 2 реда, защото не четял книги!? Просто си знае и т’ва е  🙂

Но да се върнем към днешната тема. Какво трябва да знаем за за този тип тренировки? Тренирането на цялото тяло в една тренировка става с малка група базови упражнения. ЗАПОМНЕТЕ малка група! Или по-точно казано 6 до 8 упражнения!

Как тогава да натоварим добре мускулите с толкова малко? Все пак в залата виждам хората правят по 3 упражнения за бицепс?! Цялата тънкост тук е да се подберат упражненията, които товаря цели мускулни зони. Които карат мускулите да работят заедно. Това е най-естествения и безопасен подход съобразен с човешкото тяло.

Е, не е модерно и почти никой днес не тренира така, но защо трябва да сме като всички. Искате да сте модерни или търсите резултати?! Още повече, че болшинството трениращи по залите не могат да се похвалят с някакъв особен успех. Защо ли? Просто прекалено много усложняват нещата 🙂

Нека сега да видим и днешното предложение:

Понеделник – Сряда – Петък

  1. Клек – 3х10-12
  2. Повдигане от лег – 3х6-8
  3. Гребане с щанга – 3х6-8
  4. Военни преси – 2х8-10
  5. Сгъване с щанга – 1х8-10
  6. Бутане от лег с тес. хват – 1х8-10
  7. Магарешко повдигане за прасци – 2х12-20

Бележки:

  • Посочени са само работните серии. Всяка серия се прави стриктно и под контрол
  • Всяка четвърта седмица тежестта се намалява с 25% за всички упражнения
  • След „леката“ седмица качваме тежестите с 0,5 кг или 1 кг, максимум 2 кг в зависимост от упражнението
Стив Рийвс и Рег Парк през 50-те

Стив Рийвс и Рег Парк през 50-те

Екстра качество на Супер цена!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Здравейте на всички, по повод статията какво е вашето мнение за навлезлите и нашумели тренировки с висока честота, шест дни седмично на разделен обем цяло тяло. И теорията, която се лансира за анаболен прозорец от 48 часа за мускулна група и целта в случая е постоянно да има стимул за белтъчен синтез.

    • Александър Георгиев

      Това е доста стара методика, просто днес е облечена в нови и модерни думи 🙂 Иначе всяка теория се доказва в практиката при това лично! Само така, човек може да знае със сигурност какво работи за него и какво не. Точно това е хубавото на нашия спорт 🙂 Няма една единствена истина!

      • И аз мисля в същата посока и винаги давам пример как още Стийв Рийвс е тренирал по подобни методики, а също така в книгата на Арнолд „Тайната на моя успех“ са дадени подобен вид методики. Както и за калориите , с които толкова много се спекулира още там и в книгата на Крис Асето е дадено , които са издадени преди 25 и повече години. Благодаря за отговора :))

  2. Много добре тренировка от личен опит го казвам!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Тази реклама ще се скрие след...