Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Силова тренировка от Стив Рийвс

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 16 мар. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една силова тренировка от великия Стив Рийвс. Великолепни мускули, пълна симетрия, не случайно Рийвс е обявен за еталон на мъжкото тяло! Всичко това постигнато преди повече от 60 години!

Вижте диетата на Стив Рийвс при подготовката за състезания!

Рийвс е човека вдъхновил редица поколения да подобрят и усъвършенстват телата си.Той е модел за подражание. Стив Рийвс изгражда своето тяло в пред стероидната ера, с методи, които днес се смятат за начинаещи ( по БГ стандартите 🙂 ).Той успява да спечели всички най-големи състезания за своето време, тренирайки САМО ТРИ ДНИ цялото тяло в седмицата! Достигнал до върха на своята кариера, той се отказва от състезателния културизъм само на 24 години и се премества в Холивуд, където отново е сред звездите.

Ето и програмата, за повишаване на силата, която Рийвс препоръчва:

ПОНЕДЕЛНИК

  1. Военни преси - 5х3-5
  2. Гребане с щанга - 5х3-5
  3. Клек - 5х3-5

СРЯДА

  1. Кофички с тежест - 5х3-5
  2. Набиране с тежест - 5х3-5
  3. Тяга с прави крака - 5х3-5

ПЕТЪК

  1. Повдигане от полу-лег с щанга - 5х3-5
  2. Гребане с дъмбел - 5х3-5
  3. Преден клек - 5х3-5

Тренира се само три пъти седмично. Изпълнението на упражненията е бавно и стриктно без чийтинг. Почивката между сериите е поне 3 минути. След 6 или 8 седмици се минава към нормална програма отново за цялото тяло три пъти седмично, която ще видите в следваща статия.

Стив Рийвс
Стив Рийвс
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

2 коментара

  1. Според мен също би бил добър вариант да се прави една тежка тренировка която е 5х5 след това едн алвка която е в рамките на 8-12 повторения и така се въртят какво мислите вие.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още