тренирай

Силова тренировка от Стив Рийвс

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 16 мар. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една силова тренировка от великия Стив Рийвс. Великолепни мускули, пълна симетрия, не случайно Рийвс е обявен за еталон на мъжкото тяло! Всичко това постигнато преди повече от 60 години!

Вижте диетата на Стив Рийвс при подготовката за състезания!

Рийвс е човека вдъхновил редица поколения да подобрят и усъвършенстват телата си.Той е модел за подражание. Стив Рийвс изгражда своето тяло в пред стероидната ера, с методи, които днес се смятат за начинаещи ( по БГ стандартите 🙂 ).Той успява да спечели всички най-големи състезания за своето време, тренирайки САМО ТРИ ДНИ цялото тяло в седмицата! Достигнал до върха на своята кариера, той се отказва от състезателния културизъм само на 24 години и се премества в Холивуд, където отново е сред звездите.

Ето и програмата, за повишаване на силата, която Рийвс препоръчва:

ПОНЕДЕЛНИК

  1. Военни преси - 5х3-5
  2. Гребане с щанга - 5х3-5
  3. Клек - 5х3-5

СРЯДА

  1. Кофички с тежест - 5х3-5
  2. Набиране с тежест - 5х3-5
  3. Тяга с прави крака - 5х3-5

ПЕТЪК

  1. Повдигане от полу-лег с щанга - 5х3-5
  2. Гребане с дъмбел - 5х3-5
  3. Преден клек - 5х3-5

Тренира се само три пъти седмично. Изпълнението на упражненията е бавно и стриктно без чийтинг. Почивката между сериите е поне 3 минути. След 6 или 8 седмици се минава към нормална програма отново за цялото тяло три пъти седмично, която ще видите в следваща статия.

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви покажа една тренировка, която може да прилагате с успех когато нямате особено много време. Вече би трябва да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В днешната статия ще видим един страхотен начин, как да тренираме цялото си тяло когато разполагаме само с чифт дъмбели. Нека... Прочети повече

2 коментара

  1. Според мен също би бил добър вариант да се прави една тежка тренировка която е 5х5 след това едн алвка която е в рамките на 8-12 повторения и така се въртят какво мислите вие.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.