вторник , 14 август 2018
Начало » Бодибилдинг пионери » Правилата на Стив Рийвс за Размер и Сила
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Правилата на Стив Рийвс за Размер и Сила

Правилата на Стив Рийвс за Размер и Сила

Правило №1: Тренирай не повече от 3 пъти в седмицата!

Стив Рийвс вярва, че болшинството хора тренират повече отколкото е необходимо. През целият си живот, включително и в състезателните си години Рийвс тренира „само“ три пъти седмично цялото си тяло.

Почивката между тренировките е най-важна за възстановяването и растежа на мускулите. Трябва да влизате в залата свежи и добре отпочинали, готови да дадете всичко от себе си. Каквито и добавки да ползвате, те не могат да ви помогнат, ако не почивате и спите добре.

Най-добрата почивка за Стив Рийвс е между тренировките трябва да бъде поне ден и половина. С други думи, ако тренирате в понеделник сутринта, следващата  тренировка трябва да бъде в сряда следобед, а последната тренировка за седмицата в събота сутринта.

Правило №2: Правете чисти повторения без чийтинг!

Много трениращи, особено по-младите са обзети от манията по-големите тежести. Добре е да се тренира тежко, но тежестта само по-себе си нищо не означава. Важното е да тренирате стриктно в рамките на предписаните повторения. Когато последните 1-2 повторения направите с много, наистина с много усилия, но без да се отклоните от правилната форма то тогава наистина ще разберете какво е да се тренира тежко. Правете бавни и стриктни повторения и не забравяйте да контролирате тежестта.

Правило №3: Правете в упражненията за крака в края на тренировката!

Упражненията за крака са доста тежки и изтощаващи.  Упражнения като клек в началото на тренировката е голяма грешка. Имайте в предвид, че краката са вашата основа и освен това половината тяло. Ако започнете например с тежък дихателен клек, как мислите ще може да направите продуктивно раменна преса от стоеж след това!?

Тренирайки краката в края на тренировката, вие давате еднакъв шанс на всички мускули да получат натоварването от, което се нуждаят. Ето как Стив Рийвс препоръчва да бъдат подредени упражненията за различните мускули в една тренировка:  Гърди, Рамена, Гръб, Ръце, Крака, Корем.

източник: Building the Classic Physique: The Natural Way

Втора Част!

 

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Владимир

    След тази статия няма нужда да се пишат следващи !!!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*