сряда , 23 май 2018
Начало » Тренировъчни принципи » ТРИ правила за Успешни тренировки!
Реални тренировки за реални резултати
ТРИ правила за Успешни тренировки!

ТРИ правила за Успешни тренировки!

Правило №1: Тренирай в стриктна форма!

Точното изпълнение в стриктна форма на всяко едно повторение е Кралския път към успешната тренировка. Помислете само, Вие сте в залата да тренирате мускулите си, а не егото или щангата. Местенето на тежести от точка А до точка Б, не е бодибилдинг!

Една успешна серия се състои от успешни повторения. А, едно успешно повторение е бавно стриктно и под контрол. Изпълнено перфектно във всичките му фази – позитивна, негативна и пикова – когато мускула е максимално съкратен. Това е трудно! Много Трудно! Но, така се правят мускули!

Правило №2: Прогресия!

Ако не прогресирате в сила, месец след месец, то не се надявайте да прогресирате и в сантиметри. За да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен. Може с часове да си говорим за най-различни техники, методи и какво ли не, но истината е проста: Покажете ми един човек, който тренира със сериозни щанги и аз ще ви покажа човек с големи мускули!

Подредете тренировките, храненето и почивката си така, че този месец да станете по-силни от миналия. Нека целта на всяка една тренировка е поне едно повторение повече! А, когато повторенията в дадено упражнение станат + 3 или 4, увеличете тежестта с 5%! Това е прогрес! И, не се учудвайте, ако почнат сантиметрите да вървят нагоре.

Правило №3: Тренирай до отказ!

Една от най-големите заблуди е, че трябва да се тренира в рамките на предписаните повторения! Имаме серия с 6 повторения на лежанката и правим точно толкова! Ами ако можем още едно или пък две ?! Защо да спираме? Защото така пише в програмата, така е казал някой или?!

Нека едно да е ясно предписаните повторения в програмата са пожелателни. Те са ориентир за това да подберем правилната тежест. Нищо повече! Ако можете да направите 8, а пише 6 – направете 8, ако може да направите 15 направете 15! НЕ ПРЕКЪСВАЙТЕ СЕРИЯТА! Важното е да натоварим мускула докато откаже! А, за следващата тренировка вижте Правило №2 🙂

 

Само за сериозно трениращи !!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

5 коментара

  1. Калоян

    От тази точка – „Правило №2: Прогресия!“ разбрах едно.
    Ако тренирам правилно , след една година ще вдигам 480 кг. от лежанка , така ли ?!?

    • Евгени

      Ти на всяка тренировка ли мислиш, че ще можеш, хем да увеличаваш тежестта, хем да постигаш тези 2-3 повторени в повече ?

    • Александър Георгиев

      Май нищо не си разбрал 🙂

      • Калоян

        Кой аз ли?
        Добре , щом така мислиш…Въпросът ми беше абсолютно отправен с ирония.
        Аз се занимавам с фитнес от 6 години и смело мога да заявя , че за „нормалния“ бодибилдър това не е вярно !
        Ти казваш , че всеки месец трябва да се прогресира в сила…иначе какво? Иначе не тренираш правилно ли?!?
        Аз смятам ,че човек , който тренира без никакви „стимуланти“ има предел и то доста нисък. достигаш си този предел и после поддържаш…А вече ако искаш да направиш това , за което ти говориш…всеки знае какъв е начина!

        • Александър Георгиев

          Здрасти Калоян, съжалявам, че не разбрах иронията. Така обяснено те разбирам напълно и съм съгласен с теб. Единственото различно което мисля е че генетичния потенциал не се стига толкова лесно и винаги има на къде да се прогресира било то с 1 повторение, 200 грама или 5 кг на щангата.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*