тренирай

ТРИ правила за Успешни тренировки!

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 14 фев. 18 от Александър Георгиев

Правило №1: Тренирай в стриктна форма!

Точното изпълнение в стриктна форма на всяко едно повторение е Кралския път към успешната тренировка. Помислете само, Вие сте в залата да тренирате мускулите си, а не егото или щангата. Местенето на тежести от точка А до точка Б, не е бодибилдинг!

Една успешна серия се състои от успешни повторения. А, едно успешно повторение е бавно стриктно и под контрол. Изпълнено перфектно във всичките му фази - позитивна, негативна и пикова - когато мускула е максимално съкратен. Това е трудно! Много Трудно! Но, така се правят мускули!

Правило №2: Прогресия!

Ако не прогресирате в сила, месец след месец, то не се надявайте да прогресирате и в сантиметри. За да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен. Може с часове да си говорим за най-различни техники, методи и какво ли не, но истината е проста: Покажете ми един човек, който тренира със сериозни щанги и аз ще ви покажа човек с големи мускули!

Подредете тренировките, храненето и почивката си така, че този месец да станете по-силни от миналия. Нека целта на всяка една тренировка е поне едно повторение повече! А, когато повторенията в дадено упражнение станат + 3 или 4, увеличете тежестта с 5%! Това е прогрес! И, не се учудвайте, ако почнат сантиметрите да вървят нагоре.

Правило №3: Тренирай до отказ!

Една от най-големите заблуди е, че трябва да се тренира в рамките на предписаните повторения! Имаме серия с 6 повторения на лежанката и правим точно толкова! Ами ако можем още едно или пък две ?! Защо да спираме? Защото така пише в програмата, така е казал някой или?!

Нека едно да е ясно предписаните повторения в програмата са пожелателни. Те са ориентир за това да подберем правилната тежест. Нищо повече! Ако можете да направите 8, а пише 6 - направете 8, ако може да направите 15 направете 15! НЕ ПРЕКЪСВАЙТЕ СЕРИЯТА! Важното е да натоварим мускула докато откаже! А, за следващата тренировка вижте Правило №2 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако има еталон за красиво мъжко тяло, то несъмнено първото име, което изплува в съзнанието ни е това на Стив Рийвс... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако все още, нямате резултатите, които искате, най-вероятно някъде нещо бъркате. Без значение дали сте новаци в залата или пък тренирате... Прочети повече
Др. Кен Лейстнър: - Когато говоря на някого за серия състояща се от 50 повторения, то човека си мисли едно от двете:  "Това копеле съвсем... Прочети повече

5 коментара

  1. От тази точка - "Правило №2: Прогресия!" разбрах едно.
    Ако тренирам правилно , след една година ще вдигам 480 кг. от лежанка , така ли ?!?

    1. Ти на всяка тренировка ли мислиш, че ще можеш, хем да увеличаваш тежестта, хем да постигаш тези 2-3 повторени в повече ?

      1. Кой аз ли?
        Добре , щом така мислиш...Въпросът ми беше абсолютно отправен с ирония.
        Аз се занимавам с фитнес от 6 години и смело мога да заявя , че за "нормалния" бодибилдър това не е вярно !
        Ти казваш , че всеки месец трябва да се прогресира в сила...иначе какво? Иначе не тренираш правилно ли?!?
        Аз смятам ,че човек , който тренира без никакви "стимуланти" има предел и то доста нисък. достигаш си този предел и после поддържаш...А вече ако искаш да направиш това , за което ти говориш...всеки знае какъв е начина!

        1. Здрасти Калоян, съжалявам, че не разбрах иронията. Така обяснено те разбирам напълно и съм съгласен с теб. Единственото различно което мисля е че генетичния потенциал не се стига толкова лесно и винаги има на къде да се прогресира било то с 1 повторение, 200 грама или 5 кг на щангата.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс