Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за РЪЦЕ от Лу Фериньо

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 18 фев. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Лу Фериньо е една от най-големите легенди на 70-години на 20-ти век, в буквален и преносен смисъл! Няма как да говорим за Златната ера в бодибилдинга без да споменем големия Лу.

Няма как да е иначе, при ръст 194 см Фериньо тежи 125 кг, а ръцете му стигат зашеметяващите 57 см! Сериозна конкуренция дори на великия Арнолд, когото не веднъж поставя под напрежение.

Тренировка за РЪЦЕ:

Бицепс:

  1. Сгъване с щанга прав - 4х8-10
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 4х8-10
  3. Скотово сгъване - 4х8-10

Трицепс:

  1. Разгъване на скрипец - 4х8-10
  2. Френско разгъване от лег с щанга - 4х8-10
  3. Френско разгъване от сед с дъмбел - 4х8-10

Лу Фериньо тренира 6 дни в седмицата по стандартния сплит по това време: 1. Гърди+Гръб; 2. Рамена+Ръце и 3. Крака, като завърта мускулите два пъти за това време. Типично за 70-те!

За разлика от своите съвременници, Фериньо тренира с по-малък обем. Обикновено 3-4 упражнения за мускулна група с по 4 работни серии. Във всяка серия покачва тежестта, но се придържа към 8-10 повторения. Всяка серия прави бавно и под контрол, като читинг си позволява само в последната. Понякога включва суперсерии и любимият си метод "21".

Повече за Лу Фериньо може да научите от ТУК!

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

2 коментара

  1. Лу е много голям на Олимпия 93 съм го гледал и беше в много добра форма за ветеран!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още