Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за РЪЦЕ от Лу Фериньо

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 18 фев. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Лу Фериньо е една от най-големите легенди на 70-години на 20-ти век, в буквален и преносен смисъл! Няма как да говорим за Златната ера в бодибилдинга без да споменем големия Лу.

Няма как да е иначе, при ръст 194 см Фериньо тежи 125 кг, а ръцете му стигат зашеметяващите 57 см! Сериозна конкуренция дори на великия Арнолд, когото не веднъж поставя под напрежение.

Тренировка за РЪЦЕ:

Бицепс:

  1. Сгъване с щанга прав - 4х8-10
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 4х8-10
  3. Скотово сгъване - 4х8-10

Трицепс:

  1. Разгъване на скрипец - 4х8-10
  2. Френско разгъване от лег с щанга - 4х8-10
  3. Френско разгъване от сед с дъмбел - 4х8-10

Лу Фериньо тренира 6 дни в седмицата по стандартния сплит по това време: 1. Гърди+Гръб; 2. Рамена+Ръце и 3. Крака, като завърта мускулите два пъти за това време. Типично за 70-те!

За разлика от своите съвременници, Фериньо тренира с по-малък обем. Обикновено 3-4 упражнения за мускулна група с по 4 работни серии. Във всяка серия покачва тежестта, но се придържа към 8-10 повторения. Всяка серия прави бавно и под контрол, като читинг си позволява само в последната. Понякога включва суперсерии и любимият си метод "21".

Повече за Лу Фериньо може да научите от ТУК!

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дуейн " Скалата " Джонсън е един от най-здраво трениращите холивудски звезди. Пословичен със своята работна етика, Скалата изгражда може би... Прочети повече
Не е тайна, че всеки трениращ иска чифт мощни и добре развити ръце, а тези които ги имат, определено се гордеят със себе си. Всъщност... Прочети повече

2 коментара

  1. Лу е много голям на Олимпия 93 съм го гледал и беше в много добра форма за ветеран!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още