Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Дани Падила

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 11 фев. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Съвсем скоро имахме статия за легендата от 70-те Дани Падила. Днес ще видим и как този "Убиец на гиганти" тренира.

През по-голямата част от годината Дани Падила тренира 6 пъти седмично. Тялото е разделено на три части. Първата тренировка е гърди+гръб, втората рамена+ръце и третата - крака. Тренира от понеделник до събота, като през това време завърта мускулните групи два пъти.

Дани Падила, обича да използва по-висок брой повторения, обикновенно - 12, като единственото изключение правят упражненията за бицепс където са 8. Прави по работни 5 серии за упражнение с една и съща тежест, като разбира се преди това има няколко загряващи.

Понеделник - Четвъртък 

Гърди:

  1. Бенч-преса - 5х12
  2. Полу-лег - 5х12
  3. Флайс - 5х12
  4. Пуловър - 5х12

Гръб:

  1. Набиране - 5х12
  2. Гребане с щанга - 5х12
  3. Гребане на долен скрипец - 5х12
  4. Мъртва тяга - 5х12 / само в понеделник/

Вторник - Петък

Рамена:

  1. Раменни преси с щанга - 5х12
  2. Разтваряне в страни на скрипец - 5х12 в суперсерия с:
  3. Разтваряне от наклон - 5х12
  4. Вертолет - 5х12

Бицепс:

  1. Сгъване с дъмбели - 5х8
  2. Сгъване с щанга прав - 5х8
  3. Скотово сгъване - 5х8

Трицепс:

  1. Френско разгъване от лег - 5х12
  2. Френско разгъване от седеж - 5х12
  3. Разгъване на скрипец - 5х12

Сряда - Събота

Бедра:

  1. Разгъване от сед на машина - 5х12
  2. Клек - 5х12
  3. Лег - преси - 5х12

Задни Бедра:

  1. Сгъване от лег на машина - 5х12
  2. Сгъване от стоеж на машина - 5х12

Прасци:

  1. Изправяне от стоеж на мапина - 5х15
  2. Магарешко повдигане - 5х15
  3. Повдигане от седеж на машина - 5х15

*Корем 1-2 упражнения в 5х20 в края на всяка тренировка

Дани Падила и Франко Колумбо

Дани Падила и Франко Колумбо

 

 

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

2 коментара

  1. Аз бих пробвал първата част на сплита и след това да почина един ден , и в петък да вкарам цяла горна част!

  2. Дали някой, който тренира мускулна група веднъж седмично от години би се престрашил да отдели 7-8 месеца и да приложи този начин на трениране?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар