вторник , 14 август 2018
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Как тренира Дани Падила
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Как тренира Дани Падила

Как тренира Дани Падила

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Съвсем скоро имахме статия за легендата от 70-те Дани Падила. Днес ще видим и как този „Убиец на гиганти“ тренира.

През по-голямата част от годината Дани Падила тренира 6 пъти седмично. Тялото е разделено на три части. Първата тренировка е гърди+гръб, втората рамена+ръце и третата – крака. Тренира от понеделник до събота, като през това време завърта мускулните групи два пъти.

Дани Падила, обича да използва по-висок брой повторения, обикновенно – 12, като единственото изключение правят упражненията за бицепс където са 8. Прави по работни 5 серии за упражнение с една и съща тежест, като разбира се преди това има няколко загряващи.

Понеделник – Четвъртък 

Гърди:

  1. Бенч-преса – 5х12
  2. Полу-лег – 5х12
  3. Флайс – 5х12
  4. Пуловър – 5х12

Гръб:

  1. Набиране – 5х12
  2. Гребане с щанга – 5х12
  3. Гребане на долен скрипец – 5х12
  4. Мъртва тяга – 5х12 / само в понеделник/

Вторник – Петък

Рамена:

  1. Раменни преси с щанга – 5х12
  2. Разтваряне в страни на скрипец – 5х12 в суперсерия с:
  3. Разтваряне от наклон – 5х12
  4. Вертолет – 5х12

Бицепс:

  1. Сгъване с дъмбели – 5х8
  2. Сгъване с щанга прав – 5х8
  3. Скотово сгъване – 5х8

Трицепс:

  1. Френско разгъване от лег – 5х12
  2. Френско разгъване от седеж – 5х12
  3. Разгъване на скрипец – 5х12

Сряда – Събота

Бедра:

  1. Разгъване от сед на машина – 5х12
  2. Клек – 5х12
  3. Лег – преси – 5х12

Задни Бедра:

  1. Сгъване от лег на машина – 5х12
  2. Сгъване от стоеж на машина – 5х12

Прасци:

  1. Изправяне от стоеж на мапина – 5х15
  2. Магарешко повдигане – 5х15
  3. Повдигане от седеж на машина – 5х15

*Корем 1-2 упражнения в 5х20 в края на всяка тренировка

Дани Падила и Франко Колумбо

Дани Падила и Франко Колумбо

 

 

 

 

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Аз бих пробвал първата част на сплита и след това да почина един ден , и в петък да вкарам цяла горна част!

  2. Владимир

    Дали някой, който тренира мускулна група веднъж седмично от години би се престрашил да отдели 7-8 месеца и да приложи този начин на трениране?

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*