сряда , 20 юни 2018
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Как тренира Дани Падила
Как тренира Дани Падила

Как тренира Дани Падила

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Съвсем скоро имахме статия за легендата от 70-те Дани Падила. Днес ще видим и как този „Убиец на гиганти“ тренира.

През по-голямата част от годината Дани Падила тренира 6 пъти седмично. Тялото е разделено на три части. Първата тренировка е гърди+гръб, втората рамена+ръце и третата – крака. Тренира от понеделник до събота, като през това време завърта мускулните групи два пъти.

Дани Падила, обича да използва по-висок брой повторения, обикновенно – 12, като единственото изключение правят упражненията за бицепс където са 8. Прави по работни 5 серии за упражнение с една и съща тежест, като разбира се преди това има няколко загряващи.

Понеделник – Четвъртък 

Гърди:

  1. Бенч-преса – 5х12
  2. Полу-лег – 5х12
  3. Флайс – 5х12
  4. Пуловър – 5х12

Гръб:

  1. Набиране – 5х12
  2. Гребане с щанга – 5х12
  3. Гребане на долен скрипец – 5х12
  4. Мъртва тяга – 5х12 / само в понеделник/

Вторник – Петък

Рамена:

  1. Раменни преси с щанга – 5х12
  2. Разтваряне в страни на скрипец – 5х12 в суперсерия с:
  3. Разтваряне от наклон – 5х12
  4. Вертолет – 5х12

Бицепс:

  1. Сгъване с дъмбели – 5х8
  2. Сгъване с щанга прав – 5х8
  3. Скотово сгъване – 5х8

Трицепс:

  1. Френско разгъване от лег – 5х12
  2. Френско разгъване от седеж – 5х12
  3. Разгъване на скрипец – 5х12

Сряда – Събота

Бедра:

  1. Разгъване от сед на машина – 5х12
  2. Клек – 5х12
  3. Лег – преси – 5х12

Задни Бедра:

  1. Сгъване от лег на машина – 5х12
  2. Сгъване от стоеж на машина – 5х12

Прасци:

  1. Изправяне от стоеж на мапина – 5х15
  2. Магарешко повдигане – 5х15
  3. Повдигане от седеж на машина – 5х15

*Корем 1-2 упражнения в 5х20 в края на всяка тренировка

Дани Падила и Франко Колумбо

Дани Падила и Франко Колумбо

 

 

 

 

Само за сериозно трениращи !!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Аз бих пробвал първата част на сплита и след това да почина един ден , и в петък да вкарам цяла горна част!

  2. Владимир

    Дали някой, който тренира мускулна група веднъж седмично от години би се престрашил да отдели 7-8 месеца и да приложи този начин на трениране?

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*