Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Еди Джулиани - Мистър Америка 1974

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 04 фев. 18 от Александър Георгиев

Еди Джулиани е звезда от Златната ера на бодибилдинга. Роден в Бруклин, Ню Йорк - Еди започва състезателната си кариера през далечната 1951 година, която продължава малко над 30 години и приключва през 1982 година.

Еди Джулиани показва една прекрасна фигура. Въпреки сравнително ниският си ръст от 167,5 см, той излиза на сцената с тегло между 75 и 79 кг. През всичките тези години Джулиани има редица престижни класирания и печели титли като Мистър Тихоокеански бряг, Мистър Западна Америка и най-ценната Мистър Америка в неговата категория.

В най-добрите си години Еди Джулиани тренира 6 дни в седмицата, като разделя тялото на две. Тренировките му продължават почти 3 часа. Всяка мускулна група тренира с по 15-20 серии общо. Интересното при него е, че поддържа сравнително висок брой повторения 10-12, а почивките между сериите минимални. След всяка тренировка с тежести отделя 30 минути за корем. Споменава се, че при коремните преси стига дори до 1000 повторения!?

Относно храната си, Еди Джулиани подържа висок прием на протеин, умерено количество въглехидрати и ниски мазнини. Въглехидратите приема предимно сутрин, преди и след тренировка. Всичко това и 30-минутната тренировка за корем позволяват на Еди да подържа една чиста от към излишни мазнини фигура, без никакво кардио.

edi

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един трениращ отдал се на желязната игра в началото е имал свой кумир, който да следва. Такъв за много билдери... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още