тренирай

Еди Джулиани - Мистър Америка 1974

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 04 фев. 18 от Александър Георгиев

Еди Джулиани е звезда от Златната ера на бодибилдинга. Роден в Бруклин, Ню Йорк - Еди започва състезателната си кариера през далечната 1951 година, която продължава малко над 30 години и приключва през 1982 година.

Еди Джулиани показва една прекрасна фигура. Въпреки сравнително ниският си ръст от 167,5 см, той излиза на сцената с тегло между 75 и 79 кг. През всичките тези години Джулиани има редица престижни класирания и печели титли като Мистър Тихоокеански бряг, Мистър Западна Америка и най-ценната Мистър Америка в неговата категория.

В най-добрите си години Еди Джулиани тренира 6 дни в седмицата, като разделя тялото на две. Тренировките му продължават почти 3 часа. Всяка мускулна група тренира с по 15-20 серии общо. Интересното при него е, че поддържа сравнително висок брой повторения 10-12, а почивките между сериите минимални. След всяка тренировка с тежести отделя 30 минути за корем. Споменава се, че при коремните преси стига дори до 1000 повторения!?

Относно храната си, Еди Джулиани подържа висок прием на протеин, умерено количество въглехидрати и ниски мазнини. Въглехидратите приема предимно сутрин, преди и след тренировка. Всичко това и 30-минутната тренировка за корем позволяват на Еди да подържа една чиста от към излишни мазнини фигура, без никакво кардио.

edi

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Майк Менцер е сред най-великите културисти  в историята. Той е толкова различен, че създава собствена бодибилдинг теория в противовес на общо приетите порядки и разбирания.... Прочети повече
Франк Зейн е човека, който продължава линията наложена от Стив Рийвс, линия на естетика и симетрия. Зейн налага своята фигура постепенно и с голямо търпение... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.