Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за Ръце от Елиас Пецес

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 15 ян. 18 от Александър Георгиев

Елиас Пецес е гръцки билдер от края на 60-те и началото на 70-те години на миналия век. След като става Шампион на Гърция през 1969 година, Елиас се насочва към международната сцена. Така успява да се изправи срещу едни от най-добрите билдери за своето време. През 1972 година е върха в неговата кариера, когато спечели Мистър Вселена.

Елиас Пецес е известен с уникално развитата си горна част на тялото. Широк гръден кош, масивни рамена и разбира се чифт супер 49 сантиметрови ръце. Ето как ги тренира:

БИЦЕПСИ

  1. Сгъване с щанга - 2х10, 2х8, 2х6
  2. Сгъване с дъмбели от седеж - 6х8-10
  3. Концентрирано сгъване - 6х8-10

ТРИЦЕПСИ

  1. Френско разгъване от лег с щанга - 2х10, 2х8, 2х6
  2. Разгъване с дъмбел над глава - 6х8-10
  3. Рагъване на скрипец - 6х10-12
  4. Кофички - 3х10-12

Всички упражнения се правят бавно и стриктно под контрол, така че да работи само мускула. Първото упражнение за бицепс и трицепс се прави в пирамида през две серии. Т.е. първите две серии с една тежест за 10 повторения, след това качваме следващите две за 8 повторения и накрая още тежест и последните две серии за 6 стриктни повторения. Останалите упражнения се правят с постоянна тежест.

Елиас Пецес

Елиас Пецес

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар