Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката за ръце на Фреди Ортиц

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 01 ян. 18 от Александър Георгиев

Фреди Ортиц е роден е през 1941 година в Пуерто Рико. От ранна младежка възраст се занимава с вдигане на тежести. Фреди успява да изгради едни зашеметяващи ръце,които се конкурират дори с тези на  първия Мистър Олимпия – Лари Скот.

Ето една негова типична тренировка за ръце:

БИЦЕПС

  1. Сгъване с щанга - 5х10
  2. Сгъване с дъмбели от седеж - 5х10
  3. Сгъване с щанга и тесен хват - 4х8
  4. Концентрирано сгъване - 5х10

ТРИЦЕПС

  1. От сед разгъване с дъмбел над глава - 4х8
  2. Кофички - 2х макс
  3. Разгъване прав с щанга над глава - 4х8
  4. Разгъване на скрипец - 4х10
  5. Разгъване на скрипец над глава - 4х10

Тази тренировка Ортиц изпълнява два пъти седмично, като част от сплита: Гърди+Гръб;  Крака и Рамене+Ръце. Тренира 6 дни в седмицата като се почива в неделя.

За сериите Фреди Ортиц използва тежест с големина 75%  от максималната си за конкретното упражнение. Прави бавни и контролирани повторения. Определено Ортиц знае какво прави и не случайно при ръст от 165 см изкарва едни невероятни 50 сантиметрови ръце! Тези огромни ръце го поставят на върха и той е победител в редица състезания за своята категория през първата половина на 60-те години на миналия век.

Фреди Ортиц

Фреди Ортиц

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар