тренирай

Тренировката за ръце на Фреди Ортиц

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 01 ян. 18 от Александър Георгиев

Фреди Ортиц е роден е през 1941 година в Пуерто Рико. От ранна младежка възраст се занимава с вдигане на тежести. Фреди успява да изгради едни зашеметяващи ръце,които се конкурират дори с тези на  първия Мистър Олимпия – Лари Скот.

Ето една негова типична тренировка за ръце:

БИЦЕПС

  1. Сгъване с щанга - 5х10
  2. Сгъване с дъмбели от седеж - 5х10
  3. Сгъване с щанга и тесен хват - 4х8
  4. Концентрирано сгъване - 5х10

ТРИЦЕПС

  1. От сед разгъване с дъмбел над глава - 4х8
  2. Кофички - 2х макс
  3. Разгъване прав с щанга над глава - 4х8
  4. Разгъване на скрипец - 4х10
  5. Разгъване на скрипец над глава - 4х10

Тази тренировка Ортиц изпълнява два пъти седмично, като част от сплита: Гърди+Гръб;  Крака и Рамене+Ръце. Тренира 6 дни в седмицата като се почива в неделя.

За сериите Фреди Ортиц използва тежест с големина 75%  от максималната си за конкретното упражнение. Прави бавни и контролирани повторения. Определено Ортиц знае какво прави и не случайно при ръст от 165 см изкарва едни невероятни 50 сантиметрови ръце! Тези огромни ръце го поставят на върха и той е победител в редица състезания за своята категория през първата половина на 60-те години на миналия век.

Фреди Ортиц

Фреди Ортиц

 

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс