тренирай

Класика от 50-те

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 07 ян. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирането на цялто тяло три пъти седмично е било водещо десетилетия наред. Този тип тренировки е изградил тела като на Джон Гримек, Кланси Рос, Стив Рийвс, Стив Станко, Джон Фарботник, Алан Стефан .... и много много други.

Разбира се техните мускули не може да ги сравнятваме с тези на Рони Колман и Дориан Йейтс, но определено има какво да видим. Нещо повече, те изглеждат РЕАЛНИ!

Бодибилдерите през 40-те и 50-те години на миналия век са много по-близо до нормалното човешко възприятие, от колкото някой "извънземен" 120 килограмов културист, днес! Старите билдери са тренирали простичко. Три дни седмично и 10 упражнения по 3 серии.  Упражненията може и да са повече, понякога по-малко, но 10-ката се смята за стандарт.

Използват се базови упражнения, като тези за големите мускулни групи са в началото на тренировката, а тези за малките мускули в края. Общо 30 серии за тренировка и 1,5 - 2 часа времетраене.

Класическа тренировка за Цялото тяло:

  1. Клек - 3х10,8,6
  2. Мъртва тяга с прави крака - 3х10,8,6
  3. Гребане с щанга - 3х10,8,6
  4. Повдигане от лег - 3х10,8,6
  5. Раменни преси - 3х10,8,6
  6. Бутане от лег с тесен хват - 3х10,8,6
  7. Сгъване с щанга - 3х10,8,6
  8. Повдигане за прасци от стоеж - 3х15,12,10
  9. Коремни преси от наклон - 3х20
  10. Повдигане краката от вид - 3х20

Класика! Да се чуди човек, как са успявали тези хора да правят мускули, без съвременните благинки с които ние днес разполагаме. Очевидно простата формула  "желязо + месо и мляко" дава резултат 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече

3 коментара

  1. Схемата 10,8,6 лично аз я чувствам като перфектната комбинация създадена за мен тренирал съм по този начин доста време и съм бил доволен, но как точно е подредбата в тази програма в смисъл загряваме с определена тежест, но 10-та е по скоро загряваща 8-та е вработваща и 6-та е работната серия. Ако можеш Сашо да дадеш пример със клек да речем на 100кг. това ни е 6-та къде се намират на щангата 10-та и 8-та предполагам през 20 кг. (една 10 на 60кг., една 8 на 80кг. и 6-цата на 100кг.).
    Тук лично аз чувствам, че ми е малко правя и трите серии възможно по тежки не за сметка на техниката.

    1. Здравей Станимир,
      единия ваиант е този който ти спомена. Другия е качването да е през по-малко килограми намример 10 кг, но с 1-2 леки загряващи серии преди тези трите. Тук обаче не бива да забравяме, че тази тренировка се прави цели три пъти в седмицата с по един ден почивка между тях и погледнато така, първия вариант е за предпочитане.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още