Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира ГЪРДИ "новия" Арнолд

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 22 ян. 18 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим как тренира гърди Калъм Фон Могер. Той е от новата вълна билдери, чиято физика наподобява тази на културистите от 70-те. Не случайно наричат Калъм - Новия Арнолд.

Калъм Фон Могер е австралийски културист роден през 1990 година на 9 юни. Известен Ютубер, който се изявява и като актьор. Но не това е най-важното. Важното в случая е, че е изградил класическа визия от Златната ера и при ръст 188 см показва добре обработено тяло от почти 110 килограма.

Нека да видим как Калъм Фон Могер тренира Гърди:

  1. Повдигане от лег - 5х6-10
  2. Полу-лег с дъмбели - 3х8-12
  3. Кросовър - 3х15-20
  4. Кофиччки - 3х макс
  5. Пуловър - 3х10-15

Програмата е изградена типично по идеите на 70-те. Първото упражнение се прави в пирамида. Останалите с постоянна тежест. Повторенията са бавни и под контрол. Почивката между сериите е 1-2 минути, а между упражненията 3-4. При кросовъра всяко едно повторение завършва с изцеждане на гърдите или така наречената пикова контракция. Кофичките се правят без тежест, само със собстено тегло. Идеята на пуловъра е максимално да разтегне гръдния кош и да напомпи допълнително гърдите.

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар