тренирай

Три дневна програма за Мускулна Маса

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 01 дек. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума в нашия сайт, тридневните програми са едни от най-добрите! Особенно когато искаме да качваме килограми и търсим Мускулна маса.

Това е така, тъй като след всяка тренировка имаме ден почивка. Почивката е от особена важност що се отнася до обикновените трениращи. Всеки един от нас знае колко е трудно да съчетаем тренировката с всички ежедневни ангажименти, които постоянно ни заливат. А, когато искаме да постигаме и резултуати, то определено трябва да постъпим умно!

Днес ще видим една тридневна програма, която вярвам, че може да помогне. Тя е базирана върху класическия сплит "бутам - дърпам - крака". Един от най-добрите и доказан във времето.

Понеделник:

ГЪРДИ

  1. Полу-лег с Дъмбели - 3х8-10
  2. Бенч-преса с Щанга - 4х12,10,8,6
  3. Флайс от лег - 2х10-12

РАМЕНА

  1. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х8-10
  2. Преси с щанга - 4х12,10,8,6
  3. Разтваряне от наклон - 2х10-12

ТРИЦЕПС

  1. Разгъване на скрипеж - 2х10-12
  2. Бутане от лег с тесен хват - 3х12,10,8

Сряда:

ГРЪБ

  1. Набиране - 3х8-10
  2. Гребане с щанга - 4х12,10,8,6
  3. Гребане на долен скрипец - 2х10-12

БИЦЕПС

  1. Сгъване с дъмбели от наклон - 2х10-12
  2. Сгъване с щанга прав - 3х12,10,8

КОРЕМ

  1. Повдигане краката от вис - 3х макс

Петък:

БЕДРА

  1. Разгъване от сед - 3х10-12
  2. Клек - 4х15,12,10,8
  3. Сиси клек - 2х12-20

ЗАДНИ БЕДРА

  1. Тяга с прави крака - 3х12,10,8
  2. Сгъване от лег - 2х10-12

ПРАСЦИ

  1. Повдигане от стоеж - 4х20,15,12,10
  2. Повдигане от седеж - 2х15-20

Програмата не е сложна, но не е и за начинаеши, трябват ви поне 8 до 12 месеца непрекъснат стаж в залата. Добро владеене техниката при изпълнение на упражненията и разбира се добре обмислен хранителен режим. Само тогава има шанс всичко това да проработи!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви покажа една тренировка, която може да прилагате с успех когато нямате особено много време. Вече би трябва да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В днешната статия ще видим един страхотен начин, как да тренираме цялото си тяло когато разполагаме само с чифт дъмбели. Нека... Прочети повече

1 коментара

  1. въобще не е сложна програма,даже е много приятна.
    Това са базови упражанения за муск.групи,браво за програмата!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.