понеделник , 16 юли 2018
Начало » Тренировки » Три дневна програма за Мускулна Маса
Три дневна програма за Мускулна Маса

Три дневна програма за Мускулна Маса

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума в нашия сайт, тридневните програми са едни от най-добрите! Особенно когато искаме да качваме килограми и търсим Мускулна маса.

Това е така, тъй като след всяка тренировка имаме ден почивка. Почивката е от особена важност що се отнася до обикновените трениращи. Всеки един от нас знае колко е трудно да съчетаем тренировката с всички ежедневни ангажименти, които постоянно ни заливат. А, когато искаме да постигаме и резултуати, то определено трябва да постъпим умно!

Днес ще видим една тридневна програма, която вярвам, че може да помогне. Тя е базирана върху класическия сплит „бутам – дърпам – крака“. Един от най-добрите и доказан във времето.

Понеделник:

ГЪРДИ

  1. Полу-лег с Дъмбели – 3х8-10
  2. Бенч-преса с Щанга – 4х12,10,8,6
  3. Флайс от лег – 2х10-12

РАМЕНА

  1. Разтваряне с дъмбели в страни – 3х8-10
  2. Преси с щанга – 4х12,10,8,6
  3. Разтваряне от наклон – 2х10-12

ТРИЦЕПС

  1. Разгъване на скрипеж – 2х10-12
  2. Бутане от лег с тесен хват – 3х12,10,8

Сряда:

ГРЪБ

  1. Набиране – 3х8-10
  2. Гребане с щанга – 4х12,10,8,6
  3. Гребане на долен скрипец – 2х10-12

БИЦЕПС

  1. Сгъване с дъмбели от наклон – 2х10-12
  2. Сгъване с щанга прав – 3х12,10,8

КОРЕМ

  1. Повдигане краката от вис – 3х макс

Петък:

БЕДРА

  1. Разгъване от сед – 3х10-12
  2. Клек – 4х15,12,10,8
  3. Сиси клек – 2х12-20

ЗАДНИ БЕДРА

  1. Тяга с прави крака – 3х12,10,8
  2. Сгъване от лег – 2х10-12

ПРАСЦИ

  1. Повдигане от стоеж – 4х20,15,12,10
  2. Повдигане от седеж – 2х15-20

Програмата не е сложна, но не е и за начинаеши, трябват ви поне 8 до 12 месеца непрекъснат стаж в залата. Добро владеене техниката при изпълнение на упражненията и разбира се добре обмислен хранителен режим. Само тогава има шанс всичко това да проработи!

 

Само за сериозно трениращи !!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*