Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Хенри Даунс - Мистър Англия 1957

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 29 дек. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим тренировката не един билдер ставал шампион на страната си през далечната 1957 година - Хенри Даунс.

Целогодишно Хенри Даунс тренира цялото тяло три пъти седмично но при подготовка за състезание, той удвоява тренировъчните дни и разделя тялото на две. Така Даунс тренира шест дни в седмицата като в една тренировка работи върху - Крака, Рамене и Гръб, а във следващата Гърди и Ръце! Така Хенри удря всеки мускул три пъти седмично, както преди, но с много по-висок обем.

Ето и програмата, която Хенри Даунс прави при шампионската си подготовка за Мистър Англия - 1957!

Понеделник - Сряда - Петък

Крака:

  1. Преден Клек - 5х5 с 154,4 кг или Клек 5х8 с 181,6 кг (редуват се през тренировка)
  2. Вертикална Лег-преса - 4х15 с 272,4 кг
  3. Повдигане за прасци от сед с щанга на бедрата - 8х25 с 158,9 кг

Рамена: 

  1. Обръщане пред гърди и преса над глава - 5х6 с 102,15 кг
  2. Вертолет - 5х5 с 77,18 кг
  3. Разтваряне с дъмбели от наклон  - 5х5 с 27,24 кг
  4. Разтваряне с една ръка и дъмбел - 5х8 с 27,24 кг

Гръб:

  1. Гребане с щанга - 8х8 с 113,5 кг
  2. "Добро утро" с прави крака - 5х6-8 с 90,8 кг

Вторник - Четвъртък - Събота

Гърди:

  1. Повдигане от лег с щанга - 5х6 с 158,9 кг
  2. Повдигане от лег с дъмбели - 5х8 с 63,56 кг
  3. Разтваряне от лег с прави ръце и дъмбели - 5х8 с 40,56 кг

Ръце: 

  1. Разгъване прав над глава с щанга - 5х8 с 81,72 кг
  2. Разгъване с щанга от лег - 5х8 с 81,72 кг
  3. Сгъване от стоеж с щанга с тесен хват - 5х8 с 68,10 кг
  4. Сгъване с щанга от седеж - 5х5 с 72,64 кг
  5. Чийтингово сгъване прав с щанга - 5х5 с 90,8 кг

Посочените тежести са пресметнати от паунди и са работни. В програмата Хенри Даунс споменава, че не включва работа за корема, тъй като усеща достатъчно натоварване докато прави базовите упражнения.

Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече

1 коментара

  1. Всички стари културисти за използвали "Обръщане пред гърди и преса над глава". Сега никой не го прави във фитнес залите!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар