сряда , 19 септември 2018
Начало » Бодибилдинг пионери » Тренировката на Хенри Даунс – Мистър Англия 1957
Книгите, които ще те променят!
Тренировката на Хенри Даунс – Мистър Англия 1957

Тренировката на Хенри Даунс – Мистър Англия 1957

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим тренировката не един билдер ставал шампион на страната си през далечната 1957 година – Хенри Даунс.

Целогодишно Хенри Даунс тренира цялото тяло три пъти седмично но при подготовка за състезание, той удвоява тренировъчните дни и разделя тялото на две. Така Даунс тренира шест дни в седмицата като в една тренировка работи върху – Крака, Рамене и Гръб, а във следващата Гърди и Ръце! Така Хенри удря всеки мускул три пъти седмично, както преди, но с много по-висок обем.

Ето и програмата, която Хенри Даунс прави при шампионската си подготовка за Мистър Англия – 1957!

Понеделник – Сряда – Петък

Крака:

  1. Преден Клек – 5х5 с 154,4 кг или Клек 5х8 с 181,6 кг (редуват се през тренировка)
  2. Вертикална Лег-преса – 4х15 с 272,4 кг
  3. Повдигане за прасци от сед с щанга на бедрата – 8х25 с 158,9 кг

Рамена: 

  1. Обръщане пред гърди и преса над глава – 5х6 с 102,15 кг
  2. Вертолет – 5х5 с 77,18 кг
  3. Разтваряне с дъмбели от наклон  – 5х5 с 27,24 кг
  4. Разтваряне с една ръка и дъмбел – 5х8 с 27,24 кг

Гръб:

  1. Гребане с щанга – 8х8 с 113,5 кг
  2. „Добро утро“ с прави крака – 5х6-8 с 90,8 кг

 

Вторник – Четвъртък – Събота

Гърди:

  1. Повдигане от лег с щанга – 5х6 с 158,9 кг
  2. Повдигане от лег с дъмбели – 5х8 с 63,56 кг
  3. Разтваряне от лег с прави ръце и дъмбели – 5х8 с 40,56 кг

Ръце: 

  1. Разгъване прав над глава с щанга – 5х8 с 81,72 кг
  2. Разгъване с щанга от лег – 5х8 с 81,72 кг
  3. Сгъване от стоеж с щанга с тесен хват – 5х8 с 68,10 кг
  4. Сгъване с щанга от седеж – 5х5 с 72,64 кг
  5. Чийтингово сгъване прав с щанга – 5х5 с 90,8 кг

Посочените тежести са пресметнати от паунди и са работни. В програмата Хенри Даунс споменава, че не включва работа за корема, тъй като усеща достатъчно натоварване докато прави базовите упражнения.

Екстра качество на Супер цена!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Светльо

    Всички стари културисти за използвали „Обръщане пред гърди и преса над глава“. Сега никой не го прави във фитнес залите!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Тази реклама ще се скрие след...