Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Колко е силен Джон Гримек

3 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 17 дек. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! "Старите билдери" са изграждали своите невероятни тела с много тежки щанги. Но колко точно тежки?

След като видяхме колко е силен идола на Арнолд, Рег Парк - днес ще видим силовите показатели и на Джон Гримек. Гримек е олицитворение на сила и мощ. Най-здравия културист за своето време. Големи и силни мускули и това не е случайно! През 1936 година е в отбора на САЩ по вдигане на тежести, на Олимпийските игри в Берлин.

В края на 30-те Бодибилдинга набира популярност в САЩ и Гримек решава да се отдаде изцяло на него. След това всичко е история 🙂 Дори може да се каже че 40-те е десетилетието на Джон Гримек. Той остава непобеден до оттеглянето си, като през 1948 година, на 38 години, побеждава не кой да е, а изгряващата звезда по това време Стив Рийвс!

Но да видим колко е силен в действителност Гримек! Ето върховите постижение в 4-те основни упражнения.

Мъртва Тяга - 272,4 кг /600 паунда/

Клек - 317,8 кг /700 паунда/

Повдигане от Лег - 217,9 кг /480 паунда/

Раменни преси прав - 165, 3 кг /364 паунда/

Доста сериозни щанги нали? И, говорим за човек тренирал в предстероидната ера "само" три пъти седмично цялото тяло! Към всичко това като прибавим и следните размери: - ръст-174см, тегло-88,5см, гръден кош-128см, талия-78,5см, ръце-46,5см, бедра-68,5см, прасци-45см , виждаме, че пред нас стои един уникален мъж!

Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече

3 коментара

  1. как е възможно да прави клек с повече кг ,отколкото на тяга?

    1. Никъде не е казано, кое движение трябва да е повече и кое по-малко. Например по нашите зали е пълно с юнаци, които бутат на лежанката повече от колкото клякат и за тях си е нормално 🙂

      Ако трябва да сме сериозни очевидно клека при Гримек е по-добър от тягата. Това може да се дължи на факта, че по това време повече са наблягали на клека!

  2. Към това можем да прибавим и Стриктно сгъване за бицепси с щанга - 80 кг. и Полуклек с щанга - 270 кг. Клякането е направено,когато е бил на 75 години!!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар