неделя , 21 октомври 2018
Начало » Тренировки » Качване на Тегло от Старата Школа
Качване на Тегло от Старата Школа

Качване на Тегло от Старата Школа

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понятието „Старата школа“ е доста употребявано напоследък. За някои, които тренират от скоро „старата школа“ е от преди 10-15 години, за други от 90-те дори 80-те години. Повечето смятат времето на Арнолд но истината е съвсем друга.

Автентичната Стара Школа е от 40-те и ранните 50-те години на 20-ти век или така наречената предстероидна ера. Тогава нещата са били истински базирани на тежки щанги, месо, яйца, мляко и здрав сън!

Днес ще видим една типична програма от това време, използвана за покачване на тегло. Тя е на Хари Паскал. Тези от вас, които са чели „Системата Боско“ знаят, че Хари Паскал е силов атлет и тренировъчен партньор на Джон Гримек, деятел и уважаван човек с бодибилдинг средите по това време.

Понеделник – Сряда – Петък

  1. Клек – 1х15-20
  2. Пуловър – 1х15-20
  3. Бенч-преси – 1х8-12
  4. Клек – 1х15-20
  5. Пуловър – 1х15-20
  6. Сгъване с щанга – 1х8-12
  7. Клек – 1х15-20
  8. Пуловър – 1х15-20

Програмата е супер опростена, но доста тежка и не е за начинаещи, въпреки малкото упражнения. В основата и, е „дихателния“ клек в комбинация с пуловър. Това съчетание е било основното във всяка една програма за покачване на тегло през 40-те и 50-те години на миналия век. И, колкото и невероятно да изглежда дава резултат!

Може би ще ви е интересно да прочете и… Супер КЛЕКОВЕ най-добрия метод за покачване на мускулна маса!

 

Ultimate Nutrition 100% Prostar whey е храната за шампиони!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

3 коментара

  1. Живко Желев

    Здравейте.

    Програмата е интригуваща. Питам се обаче в този случай как може да се приложи схемата с прогресивното натоварване?
    Подозирам, че с този обем и честота на тренировките натурален атлет с обичайна генетика ще изкара шест седмици ако е по – здрав може и осем и след това няма да може да сложи и един грам желязо върху щангата.

    Изобщо, като се замисля, в тази програма разпределението на работната тежест в отделните упражненията е доста интересна тема…

    Поздрави.

    • Александър Георгиев

      Здрасти Живко, тези програми за тегло се правят между 6 и 8 седмици. Тогава старите билдери дават газ на железата и здраво ядене 🙂 , след което се повтарят 1 или 2 пъти равномерно през годината.
      Много ясно, че няма как да се издържи дълго време с постоянно покачване на тежестта.

  2. Светльо

    Програмата е от статията е страхотна!
    Ето и един друг вариант: Понеделник – Сряда – Петък

    1.Клек – 1х15-20
    2.Бенч-преси – 1х8-12
    3.Набиране с тежест – 1х8-10
    4.Военни преси с щанга – 1х6–8
    5.Бицепс с щанга – 1х8–10
    6.Разстваряне за рямо – 1х10–12

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

...