Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

20 минутна тренировка за цялото тяло

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 27 окт. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нямате време да тренирате? Имате много ангажименти и фитнеса все остава за другата седмица? Няма проблем ето решението!

Отделете само 20 минути два или три пъти седмично и отново ще сте във форма. Програмата, която ще видите е кратка и инетензивна. Натоварва всеки един мускул и най-хубавото е, че няма нужда да висите по 2 часа в салата 4-5 пъти в седмицата.Ако тренирате за да сте здрави, жизнени и добре изглеждащи то тази програма може да ви помогне.

Пояснения:

Имаме 8 упражнения, разделени на две групи от по 4 упражнения. Всяка една група се прави в "кръг" или иначе казано всяко упражнение от 1 до 4 се прави едно след друго без почивка.

Почива се 2 минути и правим още един кръг. След това отмаряме за 5 минути и правим втората група упражнения по същия начин 2 кръга с по 2 минути почивка между тях.

ПРОГРАМА:

I група

  1. Преден клек - 2х10
  2. Сгъване от лег за задни бедра - 2х10
  3. Набиране - 2х10
  4. Гребане на долен скрипец - 2х10

II група

  1. Повдигане от лег - 2х10
  2. Раменни преси - 2х10
  3. Сгъване с щанга - 2х10
  4. Френско разгъване от лег - 2х10

След всяка тренировка се почива един или два дни. Това е идеална схема за заети хора, които искат да са във форма!

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече

5 коментара

  1. Всяко упражнение по 10 повторения,или 2х10 повторения?

    1. Всяко упражнение по 10 повторения, като се изредят едно след друго всичките 4 от групата почиваме малко и се правят още един път по 10 повторения всичките упражнения едно след друго.

  2. Чудесно би било да се предложи програма ,позволяваща прилагане в домашни условия с минимален брой подръчни средства като дъмбели,лост за врата, trx и т.н.

    1. Здрасти Ивайло, отиди на "Домашни тренировки" там има няколко добри предложения.

  3. Един страхотем метод на приложение.
    И една страхотна програма за цялото тяло.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар