Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

10 минутна тренировка за Бицепс от Дориан Йейтс

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 03 окт. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една тренировка за бицепс препоръчана от Дориан Йейтс на страниците на списание FLEX.

Дориан Йейтс владее бодибилднига през 90-те години на миналия век. Печели цели 6 пъти Мистър Олимпия и се оттегля непобеден през 1997 година. Той е синоним на мускулната маса и плътност. Изкава на сцената нечуваните до тогава 122 кг състезателно тегло, а извън сезона достига цели 140 кг!

Вижте историята на Дориан!

Дориан е известен с високо интензивните си тренировки с по една работна серия за упражнение и работа до отказ и отвът него. Неговите тренировки са кратки и с достатъчно почивка между тях. Нека да видим каква програма за бицепс е дал за FLEX

Тренира се веднъж седмично!

  1. Редуващо се сгъване с дъмбе ли прав 1х30 - загряваща серия
  2. Концентрирано сгъване - 1х10 загряваща серия + 1х6-8 до отказ
  3. Сгъване с щанга прав лост - 1х6-8 до отказ
  4. Сгъване с Z - щанга - 1х6-8 до отказ

Пояснения:

  • Първото упражнение е само за загряване на бицепсите
  • От второто имаме една загряваща серия и една работна серия до отказ
  • Третото и четвъртото се правят директно работните серии до отказ

Ако нямате добра връзка "мозък-мускул" най-вероятно няма да успеете да натоварите качествено мускула с по една серия. В такъв случай Дориан съветва да правите по две или три работни докато тази връзка се изгради. Тогава постепенно намалете сериите до една единствена!

 

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар