сряда , 18 септември 2019
Начало » Тренировки » Тренировка за КВАДРИЦЕПСИ от Шон Рей
Тренировка за КВАДРИЦЕПСИ от Шон Рей

Тренировка за КВАДРИЦЕПСИ от Шон Рей

Шон Рей е роден на 9 септември 1965 година и е сред големите звезди на 90-те. Въпреки, че не е от „големите“ на килограми билдери, той изгражда тяло, което го държи в елита цяло десетилетие.

През 1985 година печели Световното първенство за младежи. Пет години по-късно вече е сред горещите имена на професионалния бодибилдинг печелейки IRONMAN Pro през 1990 година. Същата година се явява на Мистър Олимпия и се класира 13-ти, като това е само началото.

При ръст от 165 см и състезателно тегло от 93 кг чисти мускули, Шон Рей показва една от най-естетичната фигура през следващите 10 години, като неизмено е във топ 5 на всяка една Олимпия. Дори нещо повече, два пъти е втори след Дориан Йейтс и три пъти трети!

Днес ще видим и една негова тренировка за Квадрицепси или така наречените „предни“ бедра:

  1. Разгъване на машина с един крак – 4х20 за всеки крак
  2. Напади с щанга – 4х12
  3. Лег-преси или Хекен клек – 4х15 редуват се през тренировка
  4. Разгъване на машина с двата крака – 4х12
Шон Рей

Шон Рей

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*