Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за ГРЪБ от Майк Драгна

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 14 окт. 17 от Александър Георгиев

Майк Драгна е роден на 29 май 1973 година в Хавай. При ръст от 173 см и състезателно тегло малко под 100 кг той показва една привлекателна и симетрична физика, която го нарежда сред елита на културистите в САЩ.

През 1997 година печели титлата Мистър Хавай, а през 2003 година е първи в тежка категория на Националното първенство.

Драгна е известен със сравнително краткият си тренировъчен обем и малкото работни серии за упражнения. Той не разчита на количеството, а на качеството. За него всяка една серия е като за последно. Изпълнява се бавно стриктно и под абсолютен контрол с изцеждане в края.

Специално за тренировката на гръба, Майк Драгна съветва да не дърпаме с ръцете, а с мускулите на гърба. Ръцете трябва да бъдат просто като куки прикрепени към гръбните мускули. Как става това ли? Като намалите тежестта! Може да правите бавни и стриктни повторения само с тежест, която може да контролирате! А, това е наистина тежко трениране за...мускула!

Ето и тренировката на Майк Драгна:

  1. Горен скрипец с тесен подхват - 2х6-8
  2. Гребане с Т-щанга - 2х6-8
  3. Гребане на долен скрипец - 2х6-8
  4. Гребане на Хамър машина - 2х6-8
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още