Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Големи ГЪРДИ от Омар Декард

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 10 окт. 17 от Александър Георгиев

Когато става въпрос за големи мускули Мистър Калифорния за 2002 година Омар Декард определено имам какво да каже. Декард е роден на 30 май 1973 година и със своите 185 см височина и 118 кг състезателно тегло определено е един от големите.

Днес ще видим една негова тренировка за гърди. Разбира се сляпото копиране не е рецепта за успех, но все пак тряба да видим какво правят и хората като него.

  1. Повдигане от лег - 5х6-10 
  2. Полу-лег с дъмбели - 4х10-12
  3. Пек-Дек - 3х12-15
  4. Пуловър с дъмбел - 3х8-10

Обикновено Омар Декард слага винаги едно силово упражнение за мускулна група. В случая започва гърдите с класическата "лежанка". В първите три серии покачва тежеста. Последните две серии са до отказ с най-тежката щанга, която може да бутне за 6 до 10 повторения.

Второто упражнение се изпълнява бавно, под контрол и с изцеждане на гърдите, като в първите две серии покаваме тежеста, а вторите две са работните. Третото го правим също като второто - бавно и стриктно. Първата е загряваща, последвана от две работни серии. Накрая Декард вкарва още една класика - Пуловър и то с добра тежест в последните две серии!

Четири упражнения и 15 серии, като имаме по две работни серии за упражнение или общо 8 работни серии за гърди!

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар