Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Високо Протеинова Закуска от Светльо Николов

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 29 окт. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето още едно предложение от мен.

Днес тя ще е как да закусим по здравословен за нас начин? И как да  стартираме деня с здравословна диетична протеинова закуска?Тук ние ще ограничим мазнините, а въглехидратите ще бъдат умерени. Естествено протеина ще държим високо!

Този вид закуска е подходящ за чистене и поддържане на добра линия на тялото,  без да има риск от омазняване. Количествата макросите са според нуждите на всеки. Нагодете нещата така, че да отговарят за Вас.

Ето една протеинова закуска:

Приготвяме си – 250 гр прясно мляко 1,5% – 130 гр.белтъци от яйца – 150 гр. обезмаслена извара. Тотал: Въглехидрати 19, Протеин 42,  Мазнини 9 и 358 калории без хляба.

Освен това имаме – 150 гр. домашно изпечен хляб, направен от соево брашно, в което на 100 гр. продукт има 50 протеин.

Така! Направихме тотала без протеиновият хляб от таблицата, понеже няма да бъде точно в грамажите, тъй като никъде не срещнах соев хляб и стойностите му.

Така, че  приблизително ще сметнем протеина от хляба. Ще добавим към стойностите на закуската още минимум 20 до 30 гр белтък! За мен това не е фатално защото знам, че  го имам в достатъчно количество. И ако прибавим  20 до 30 гр. допълнително белтък от хляба, ще получим от 62 до 72 гр.протеини. Аз винаги слагам минимални количествата на протеини когато няма за определен продукт точните стойности на съставките му.

Така съм сигурен че ще гледам да си тоставя допълнително количествата протеини за деня. Този вид хранене може да послужи за всеки час от деня, независимо кога и как. Практично и универсално. Както се казва сега: Добър апетит!

Перфектно нали? 😉 Поздрави на всички.

Светльо Николов

Светльо Николов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече
Един от най-известните хранителни режими е "90 дневната диета". Една от най-популярните диети в интернет пространството, особено сред дамите. Диетата отчасти е базирана на принципа на разделното... Прочети повече

8 коментара

  1. На колко яйца трябва да взема белтъка та да събера 130 гр белтъчини, струва ми се, че тази закуска е за доста сериозни към културизма хора.

    1. Обикновено дават към 3 гр. протеин на 1 белтък. Пресметни и ще видиш от колко се нуждаеш.
      Добави белтъка от другите останали хранителни източници, иначе доста варени белтъци тр. да изядеш!

  2. Хлябът е протеинов и диетичен. Въглехидрати няма, нито мазнини. На кутията от магазина където е закупено брашното от соя, само протеина е висок, липсват другите макроси. Така се получава че можем да го вмъкнем навсякъде в нашите хранения за деня без притеснения, което е перфектно за нас.

    1. Ако правилно съм разбрал на 100 гр. хляб 50 гр. са белтъчини??????
      В месото най-големия процент белтъчини, който съм виждал е 22% на 100 гр.
      "Въглехидрати няма, нито мазнини." А другите 50% какво са?

  3. Здравейте първо приятели! Определено тази закуска Светльо съдържа огромно количество протеин според мен в период на сваляне на килограми може да бъде и страхотен вариант като след обедна закуска има малко количество въглехидрати доста протеин и бърз и бавен което я прави уникална!

    1. Здрасти Стан!
      Да, така е. Специално за хляба, той е протеинов, и е домашно приготвен. По тази причина го няма в таблиците които отчитат стойностите на храните. Така че трябва приблизително да изчислим стойностите му, и да ги добавим към останалите калории на закуската ни.

      1. Между другото точно хлябът много ме грабна преди да публикуваш статията тук видях снимката във facebook и първо си викам какво е това под изварата тъмен цвят и после прочетох яйца, мляко, извара всеки ден ги хапваме всички спортуващи, но хлябът ми хареса след като прочетох какъв е самото му приготвяне.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още