вторник , 12 декември 2017
Начало » Рецепти » Високо Протеинова Закуска от Светльо Николов
Високо Протеинова Закуска от Светльо Николов

Високо Протеинова Закуска от Светльо Николов

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето още едно предложение от мен.

Днес тя ще е как да закусим по здравословен за нас начин? И как да  стартираме деня с здравословна диетична протеинова закуска?Тук ние ще ограничим мазнините, а въглехидратите ще бъдат умерени. Естествено протеина ще държим високо!

Този вид закуска е подходящ за чистене и поддържане на добра линия на тялото,  без да има риск от омазняване. Количествата макросите са според нуждите на всеки. Нагодете нещата така, че да отговарят за Вас.

Ето и за какво става въпрос:

Приготвяме си – 250 гр прясно мляко 1,5% – 130 гр.белтъци от яйца – 150 гр. обезмаслена извара. Тотал: Въглехидрати 19, Протеин 42,  Мазнини 9 и 358 калории без хляба.

Освен това имаме – 150 гр. домашно изпечен хляб, направен от соево брашно, в което на 100 гр. продукт има 50 протеин.

Така! Направихме тотала без протеиновият хляб от таблицата, понеже няма да бъде точно в грамажите, тъй като никъде не срещнах соев хляб и стойностите му.

Така, че  приблизително ще сметнем протеина от хляба. Ще добавим към стойностите на закуската още минимум 20 до 30 гр белтък! За мен това не е фатално защото знам, че  го имам в достатъчно количество. И ако прибавим  20 до 30 гр. допълнително белтък от хляба, ще получим от 62 до 72 гр.протеини. Аз винаги слагам минимални количествата на протеини когато няма за определен продукт точните стойности на съставките му.

Така съм сигурен че ще гледам да си тоставя допълнително количествата протеини за деня. Този вид хранене може да послужи за всеки час от деня, независимо кога и как. Практично и универсално. Както се казва сега: Добър апетит!

Перфектно нали? 😉 Поздрави на всички.

Светльо Николов

Светльо Николов

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

6 коментара

  1. Виктор

    На колко яйца трябва да взема белтъка та да събера 130 гр белтъчини, струва ми се, че тази закуска е за доста сериозни към културизма хора.

    • Светльо

      Обикновено дават към 3 гр. протеин на 1 белтък. Пресметни и ще видиш от колко се нуждаеш.
      Добави белтъка от другите останали хранителни източници, иначе доста варени белтъци тр. да изядеш!

  2. Светльо

    Хлябът е протеинов и диетичен. Въглехидрати няма, нито мазнини. На кутията от магазина където е закупено брашното от соя, само протеина е висок, липсват другите макроси. Така се получава че можем да го вмъкнем навсякъде в нашите хранения за деня без притеснения, което е перфектно за нас.

  3. Здравейте първо приятели! Определено тази закуска Светльо съдържа огромно количество протеин според мен в период на сваляне на килограми може да бъде и страхотен вариант като след обедна закуска има малко количество въглехидрати доста протеин и бърз и бавен което я прави уникална!

    • Светльо

      Здрасти Стан!
      Да, така е. Специално за хляба, той е протеинов, и е домашно приготвен. По тази причина го няма в таблиците които отчитат стойностите на храните. Така че трябва приблизително да изчислим стойностите му, и да ги добавим към останалите калории на закуската ни.

      • Между другото точно хлябът много ме грабна преди да публикуваш статията тук видях снимката във facebook и първо си викам какво е това под изварата тъмен цвят и после прочетох яйца, мляко, извара всеки ден ги хапваме всички спортуващи, но хлябът ми хареса след като прочетох какъв е самото му приготвяне.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*