Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Ударна тренировка за Бицепс от Лий Лабрада

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 07 сеп. 17 от Александър Георгиев

Лий Лабрада е една от звездите на бодибилдинга през 80-те години. Въпреки, че не е сред тежките културисти, неговата естетика го поставя сред топ билдерите на своето време.

Висок 168 см и със състезателно тегло от 84-85 кг, Лабрата цели 7 пъти влиза във финалната шестица на Мистър Олимпия, като в повечето случаи е сред първите 4! През 1989 година е върха в неговата кариера, когато се класира 2-ри след непобедимия по това време Ли Хейни.

Лий Лабрада е известен със своя консеративен подход, като не изневерява на любимия си сплит: "бутам - дърпам - крака" . Стреми се със сравнително кратки и интензивни тренировки да удря мускулите, след което да им даде нужното време и храна за разтеж. Ето и един пример с бицепса.

Тренировка:

  1. Концентрирано сгъване с дъмбел -1-2 х 8-12 повторения
  2. Сгъване с щанга от стоеж - 1-2 х 8-12 повторения
  3. Чуково сгъване с дъмбели - 1-2 х8-12 повторения

Трите упражнения се правят едно след друго с по 30 секунди почивка между тях. Или правим първото - почиваме 30 секунди, правим второто - почиваме 30 секунди и правим третото.  Ако имате още сила, след 2-3 минути може да направите и втора такава тройна серия, но обикновенно няма нужда. Сега е време за почивка и захранване с протеини 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

2 коментара

  1. Здравейте, г-н Георгиев имам нужда от вашето компетентно мнение. Първо поздравления за сайта. Полу начинаещ съм и започвам втората година. Тренирам 6 дни в седмицата- 6 групи мускули с по 3 вида упражнения с 6 серии от 15 до 6 повторения с покачване на килограмите. Добър ли е този вариант за покачване на мускулна маса и въобще като цяло добра ли ми е програмата. Благодаря, ще се радвам са получа отговор

    1. Здравей Кирил,
      радвам се, че сайта ти допада и намираш нещо полезно за себе си. Относно програмата, аз не съм от феновете на големия обем и многото тренировки в седмицата. От друга страна знам, че се намират хора, които напредват по този начин и за това не го отричам напълно. Що се отнася до теб, ако имаш резултат (качваш сила и лично тегло) тренирайки така, значи програмата работи и няма нужда да променяш, поне не и докато напредъка спре. Ако пък не си доволен, то помисли да намалиш обема и честотата.
      Поздрави и Успех!

Вашият отговор на Кирил Михов Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още