четвъртък , 23 ноември 2017
Начало » Тренировки » Ударна тренировка за Бицепс от Лий Лабрада
Ударна тренировка за Бицепс от Лий Лабрада

Ударна тренировка за Бицепс от Лий Лабрада

Лий Лабрада е една от звездите на бодибилдинга през 80-те години. Въпреки, че не е сред тежките културисти, неговата естетика го поставя сред топ билдерите на своето време.

Висок 168 см и със състезателно тегло от 84-85 кг, Лабрата цели 7 пъти влиза във финалната шестица на Мистър Олимпия, като в повечето случаи е сред първите 4! През 1989 година е върха в неговата кариера, когато се класира 2-ри след непобедимия по това време Ли Хейни.

Лий Лабрада е известен със своя консеративен подход, като не изневерява на любимия си сплит: „бутам – дърпам – крака“ . Стреми се със сравнително кратки и интензивни тренировки да удря мускулите, след което да им даде нужното време и храна за разтеж. Ето и един пример с бицепса.

Тренировка:

  1. Концентрирано сгъване с дъмбел –1-2 х 8-12 повторения
  2. Сгъване с щанга от стоеж – 1-2 х 8-12 повторения
  3. Чуково сгъване с дъмбели – 1-2 х8-12 повторения

Трите упражнения се правят едно след друго с по 30 секунди почивка между тях. Или правим първото – почиваме 30 секунди, правим второто – почиваме 30 секунди и правим третото.  Ако имате още сила, след 2-3 минути може да направите и втора такава тройна серия, но обикновенно няма нужда. Сега е време за почивка и захранване с протеини 🙂

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

2 коментара

  1. Кирил Михов

    Здравейте, г-н Георгиев имам нужда от вашето компетентно мнение. Първо поздравления за сайта. Полу начинаещ съм и започвам втората година. Тренирам 6 дни в седмицата- 6 групи мускули с по 3 вида упражнения с 6 серии от 15 до 6 повторения с покачване на килограмите. Добър ли е този вариант за покачване на мускулна маса и въобще като цяло добра ли ми е програмата. Благодаря, ще се радвам са получа отговор

    • Александър Георгиев

      Здравей Кирил,
      радвам се, че сайта ти допада и намираш нещо полезно за себе си. Относно програмата, аз не съм от феновете на големия обем и многото тренировки в седмицата. От друга страна знам, че се намират хора, които напредват по този начин и за това не го отричам напълно. Що се отнася до теб, ако имаш резултат (качваш сила и лично тегло) тренирайки така, значи програмата работи и няма нужда да променяш, поне не и докато напредъка спре. Ако пък не си доволен, то помисли да намалиш обема и честотата.
      Поздрави и Успех!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*