Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за "V" образен ГРЪБ

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 11 сеп. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Широкия гръб е отличителна черта на всеки един добре развит мъж. Широкия гръб внушава сила и мощ. Той е това, което различава мъжете от момчетата.

Как да направим гърба си широк и мощен. Има много добри упражнения за това, като се почне от Набирането, мине се през гребане с щанга, мъртва тяга и т.н. Днес обаче ще ви покажа една тренировка на Кевин Леврони, която прочетох преди много години.

Беше някъде средата на 90-те, Дориан Йейтс беше Краля, а всички около него искаха да го бутнат от трона. Тога Леврони беше пуснал една тренировка, която много ми допадна и днес искам да я споделя.

Тренировка за "V" образен ГРЪБ

  1. Набиране с широк хват пред гърди - 5 х 6-8
  2. Гребане на долен скрипец с тесен упореден хват - 4х8-10
  3. Гребане с дъмбел - 3х10-12

След добро загряване и няколко работни серии се правят посочените серии и повторения. Ако правите повече повторения при набиранията, то тежест на колана не е никак лоша идея.

Правете стриктни и точни повторения, така че всяко едно да влезе в гърба. В конкретния случай, Леврони тогава тренира по класическия сплит "Бутам - Дърпам - Крака" в схема "3+1" или три дни тренировка, един почивка.

Трапеца се тренира с рамената, а кръста с краката. Тренировката си я бива, така че който реши да опита му пожелавам успех!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

2 коментара

  1. Ма обясними админа как само с три упражнения ще се сдобиеш с голям гръб?))

    1. По-горе е обяснено, ясно и точно! Иначе всеки може да прави колкото си иска упражнения 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още