Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Мускулна маса за трудно качващи

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 04 сеп. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обикновено има два типа трениращи по залите. Едните искат да "качат" , а другите да "свалят". Тези две цели са достатъчно трудни, а като включим и факта, че не сме професионалисти и тренираме в свободното си време, то става ясно защо повечето хора нямат очаквания резултат.

Нека днес се спрем на "качването". По принцип когато сме на положителен калориен прием и растем на сила в базовите упражнения, няма причина да не вдигнем теглото. На практика обаче не се получава така. Защо? Причините могат да бъдат много но някои са основни:

Често трениране и висок обем!

Ние не живеем, за да тренираме, да ядем, да позираме и да се снимаме. Ние си имаме нашите задължения, семейства, работа, проблеми и всичко това се отразява върху възстановителната ни способност. Толкова е очевидно, че чак не е за вярване, колко много хора не го проумяват.

Ето една примерна програма за мускулна маса, която върши идеална работа за хора като мен и вас. Изградена е от базови упражнения, без нищо излишно само това което върши работа. Тези упражнения товарят цели мускулни зони и не остава нищо не засегнато.

Тренировка А:

  1. Клек - 2х10-12
  2. Бенч-преси - 1х5-7 + 1х10-12
  3. Набиране - 2 х макс
  4. Прасци прав с щанга - 2х10-15

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга - 1х5-7
  2. Военни преси прав - 1х5-7 + 1х10-12
  3. Кофички - 2 х макс
  4. Сгъване с щанга прав - 2х8-10

Двете тренировки се редуват през 2 или 3 дни. Посочените серии са само работни. Броя на загряващите е индивидуален според човека и тежеста, която използва. Всяка тренировка може да започва с няколко серии за корем.

На практика всяка една от тези две тренировки натоварва цялото тяло, но по различен начин. Идеята е много проста - отделете няколко месеца и станете по-силни в тези малко на брой упражнения. Хранете се здравословно с достатъчно протеин, с малък калориен излишък и ще видите разликата в огледалото.

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар