тренирай

Мускулна маса за трудно качващи

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 04 сеп. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обикновено има два типа трениращи по залите. Едните искат да "качат" , а другите да "свалят". Тези две цели са достатъчно трудни, а като включим и факта, че не сме професионалисти и тренираме в свободното си време, то става ясно защо повечето хора нямат очаквания резултат.

Нека днес се спрем на "качването". По принцип когато сме на положителен калориен прием и растем на сила в базовите упражнения, няма причина да не вдигнем теглото. На практика обаче не се получава така. Защо? Причините могат да бъдат много но някои са основни:

Често трениране и висок обем!

Ние не живеем, за да тренираме, да ядем, да позираме и да се снимаме. Ние си имаме нашите задължения, семейства, работа, проблеми и всичко това се отразява върху възстановителната ни способност. Толкова е очевидно, че чак не е за вярване, колко много хора не го проумяват.

Ето една примерна програма за мускулна маса, която върши идеална работа за хора като мен и вас. Изградена е от базови упражнения, без нищо излишно само това което върши работа. Тези упражнения товарят цели мускулни зони и не остава нищо не засегнато.

Тренировка А:

  1. Клек - 2х10-12
  2. Бенч-преси - 1х5-7 + 1х10-12
  3. Набиране - 2 х макс
  4. Прасци прав с щанга - 2х10-15

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга - 1х5-7
  2. Военни преси прав - 1х5-7 + 1х10-12
  3. Кофички - 2 х макс
  4. Сгъване с щанга прав - 2х8-10

Двете тренировки се редуват през 2 или 3 дни. Посочените серии са само работни. Броя на загряващите е индивидуален според човека и тежеста, която използва. Всяка тренировка може да започва с няколко серии за корем.

На практика всяка една от тези две тренировки натоварва цялото тяло, но по различен начин. Идеята е много проста - отделете няколко месеца и станете по-силни в тези малко на брой упражнения. Хранете се здравословно с достатъчно протеин, с малък калориен излишък и ще видите разликата в огледалото.

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс