сряда , 19 септември 2018
Начало » Само за Хардгейнери » Мускулна маса за трудно качващи
Книгите, които ще те променят!
Мускулна маса за трудно качващи

Мускулна маса за трудно качващи

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обикновено има два типа трениращи по залите. Едните искат да „качат“ , а другите да „свалят“. Тези две цели са достатъчно трудни, а като включим и факта, че не сме професионалисти и тренираме в свободното си време, то става ясно защо повечето хора нямат очаквания резултат.

Нека днес се спрем на „качването“. По принцип когато сме на положителен калориен прием и растем на сила в базовите упражнения, няма причина да не вдигнем теглото. На практика обаче не се получава така. Защо? Причините могат да бъдат много но някои са основни:

Често трениране и висок обем!

В книгата си BRAWN – Стюарт МакРобърт много подробно говори по тази тема. Факт е, че ако сме обикновени трениращи ние не сме в еднаква позиция с културистите за които тренировките са професия.

Ние не живеем, за да тренираме, да ядем, да позираме и да се снимаме. Ние си имаме нашите задължения, семейства, работа, проблеми и всичко това се отразява върху възстановителната ни способност. Толкова е очевидно, че чак не е за вярване, колко много хора не го проумяват.

Ето една примерна програма за мускулна маса, която върши идеална работа за хора като мен и вас. Изградена е от базови упражнения, без нищо излишно само това което върши работа. Тези упражнения товарят цели мускулни зони и не остава нищо не засегнато.

Тренировка А:

  1. Клек – 2х10-12
  2. Бенч-преси – 1х5-7 + 1х10-12
  3. Набиране – 2 х макс
  4. Прасци прав с щанга – 2х10-15

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга – 1х5-7
  2. Военни преси прав – 1х5-7 + 1х10-12
  3. Кофички – 2 х макс
  4. Сгъване с щанга прав – 2х8-10

Двете тренировки се редуват през 2 или 3 дни. Посочените серии са само работни. Броя на загряващите е индивидуален според човека и тежеста, която използва. Всяка тренировка може да започва с няколко серии за корем.

На практика всяка една от тези две тренировки натоварва цялото тяло, но по различен начин. Идеята е много проста – отделете няколко месеца и станете по-силни в тези малко на брой упражнения. Хранете се здравословно с достатъчно протеин, с малък калориен излишък и ще видите разликата в огледалото.

 

Екстра качество на Супер цена!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

Тази реклама ще се скрие след...