сряда , 20 септември 2017
ВИЖТЕ:
Начало » Само за Хардгейнери » Мускулна маса за трудно качващи
Мускулна маса за трудно качващи

Мускулна маса за трудно качващи

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обикновено има два типа трениращи по залите. Едните искат да „качат“ , а другите да „свалят“. Тези две цели са достатъчно трудни, а като включим и факта, че не сме професионалисти и тренираме в свободното си време, то става ясно защо повечето хора нямат очаквания резултат.

Нека днес се спрем на „качването“. По принцип когато сме на положителен калориен прием и растем на сила в базовите упражнения, няма причина да не вдигнем теглото. На практика обаче не се получава така. Защо? Причините могат да бъдат много но някои са основни:

Често трениране и висок обем!

В книгата си BRAWN – Стюарт МакРобърт много подробно говори по тази тема. Факт е, че ако сме обикновени трениращи ние не сме в еднаква позиция с културистите за които тренировките са професия.

Ние не живеем, за да тренираме, да ядем, да позираме и да се снимаме. Ние си имаме нашите задължения, семейства, работа, проблеми и всичко това се отразява върху възстановителната ни способност. Толкова е очевидно, че чак не е за вярване, колко много хора не го проумяват.

Ето една примерна програма за мускулна маса, която върши идеална работа за хора като мен и вас. Изградена е от базови упражнения, без нищо излишно само това което върши работа. Тези упражнения товарят цели мускулни зони и не остава нищо не засегнато.

Тренировка А:

  1. Клек – 2х10-12
  2. Бенч-преси – 1х5-7 + 1х10-12
  3. Набиране – 2 х макс
  4. Прасци прав с щанга – 2х10-15

Тренировка Б:

  1. Мъртва тяга – 1х5-7
  2. Военни преси прав – 1х5-7 + 1х10-12
  3. Кофички – 2 х макс
  4. Сгъване с щанга прав – 2х8-10

Двете тренировки се редуват през 2 или 3 дни. Посочените серии са само работни. Броя на загряващите е индивидуален според човека и тежеста, която използва. Всяка тренировка може да започва с няколко серии за корем.

На практика всяка една от тези две тренировки натоварва цялото тяло, но по различен начин. Идеята е много проста – отделете няколко месеца и станете по-силни в тези малко на брой упражнения. Хранете се здравословно с достатъчно протеин, с малък калориен излишък и ще видите разликата в огледалото.

 

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*