Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да тренираме крака без КЛЕК

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 23 сеп. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Честно казано от време на време получавам този въпрос и винаги отговарям следното: "Ако нямаш здравословен проблем, няма основателна причина да не правиш клек."

Много сме говорили за ползата от клека и наистина е глупаво доброволно да се лишаваме от него, но.... Понякога просто се налага! Тази година за пореден път се сблъсках с подобен казус. Имам дископатия от години и понякога когато не внимавам ме "хваща кръста" , тогава забравям за клека! Поне за няколко седмици.

След няколко дена пълна почивка обикновено замествам клека с преден клек. Предния клек щади кръста и товари супер бедрата. Разбира се вкарвам още едно упражнение за бедра, едно за задните, едно за прасци и тренировката е приключила успешно.

В случай, че положението е по-зле от очакваното и усещам напрежение в кръста дори при предния клек, то другата алтернатива са лег пресите.

Ето някои от любимите ми комбинации за крака:

Вариант А:

  1. Преден клек - 3х10
  2. Напъди с дъмбели - 3х15
  3. Сгъване от лег - 3х10
  4. Изправяне за прасци от стоеж - 3х15

Вариант Б:

  1. Преден клек -2х10 суперсерия с:
  2. Сиси клек - 2х15
  3. Сгъване от лег - 3х10
  4. Изправяне на един крак - 3х15

Вариант В:

  1. Напъди с дъмбели - 3х15
  2. Лег-преси - 3х10
  3. Сгъване от лег - 3х10
  4. Изправяне от стоеж за прасци - 3х15

Могат да се направят още много комбинации но тези три вършат чудесна работа. Ако и вие имате проблем и не можете да правите традиционен клек с щанга то имате вече имате няколко идеи 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

2 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар