Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

PUSH - PULL за Хардгейнери - 2 част

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 08 авг. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! PUSH - PULL системата е една от най-добрите заедно с "горна-долна" част, що се отнася до продуктивно трениране. Защо е така?

Ако вникнем в детайли ще видим, че тренирайки по този начин, ние даваме едно и също време възстановяване на всички мускулни групи. Без изключения! Това е особенно подходящо за така наречените харгейнери, който имат проблеми със своя прогрес в залата.

Ето и програмата:

Ден 1: Крака

  1. Клек - 3х5 + 2х10-12
  2. Напъди с щанга - 3х10-12
  3. Прасци на машина прав - 3х10-12

Ден 2: ПОЧИВКА

Ден 3: Бутащи мускули

  1. Бенч-преси - 3х5 + 2х10-12
  2. Военни преси - 3х6-8
  3. Кофички - 3х8-10

Ден 4: ПОЧИВКА

Ден 5: Дърпащи мускули

  1. Мъртва тяга - 3х5 + 2х10-12
  2. Гребане с дъмбел - 3х6-8
  3. Набиране с тесен подхват - 3х8-10

Ден 6: ПОЧИВКА

Ден 7: ПОЧИВКА

Имаме само по три упражнения в тренировка, но повярвайте, те натоварват всичко. Първия ден тренираме краката. Втория буташите мускули - гърди, рамена и трицепси, а в третия дърпащите мускули - гръб и бицепс.

Подбрани са само базови упражнения, които вкарват в действие основните и спомагащите мускули. Например може да се чудите кога тренираме бицепс или трицепс? Направете трите упражнения във бутащата и дърпащата тренировка и ще намерите отговора!

Всяка една тренировка започва с най-главното упражнение за конкретната част или иначе казано това е светата троица - КЛЕК - ЛЕГ - ТЯГА!

При главните ( първите ) упражнения схемата със сериите е малко по-различна. Там имаме три силови серии с по 5 повторения последвани от още две "напомпващи" серии. Усещането от комбинацията "тежки" + "леки" серии е невероятно и вярвам, че ще се убедите в това.

Почивайте добре, хранете се според нуждите ви в момента, гонете нарастване на силата в упражненията и скоро ще видите разликата в огледалото.

PUSH - PULL за Хардгейнери - 1 част

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Може ли да тренираме ефективно, ако имаме ограничено оборудване? Разбира се! Няма причина да не може. Преди много, много години мускули... Прочети повече
Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече

2 коментара

  1. Метода позволява нарастване на мускулната сила и размери. Нямям време за губене, така че аз комбинирам по този начин нещата. Този метод препоръчва и Антъни Дитайло. Но понякога правя това в една серия. Примерно тежка щанга по 6 повт. и после махам дискове от лоста, като пак остава тежка щангата, и правя още 6-8 за същата серия. Така 2 - 3 серии за мускулната група. После се прехвърлям на следващото упр. на същия принцип. Някой ще каже че е дроп серия, но аз не го смятам така. Играя тежко постоянно, така че не е точно разтоварващ метода. Просто овеличавам обема на работа, и допълнителен стрес за мускулите, защото те са превикнали на стандартно изпълнение и край. А така шашкам талото и мускулите!

    1. Като допълнение: Става въпрос за първото упражнение в деня за тренировка!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов