Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

PUSH - PULL за Хардгейнери - 2 част

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 08 авг. 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! PUSH - PULL системата е една от най-добрите заедно с "горна-долна" част, що се отнася до продуктивно трениране. Защо е така?

Ако вникнем в детайли ще видим, че тренирайки по този начин, ние даваме едно и също време възстановяване на всички мускулни групи. Без изключения! Това е особенно подходящо за така наречените харгейнери, който имат проблеми със своя прогрес в залата.

Ето и програмата:

Ден 1: Крака

  1. Клек - 3х5 + 2х10-12
  2. Напъди с щанга - 3х10-12
  3. Прасци на машина прав - 3х10-12

Ден 2: ПОЧИВКА

Ден 3: Бутащи мускули

  1. Бенч-преси - 3х5 + 2х10-12
  2. Военни преси - 3х6-8
  3. Кофички - 3х8-10

Ден 4: ПОЧИВКА

Ден 5: Дърпащи мускули

  1. Мъртва тяга - 3х5 + 2х10-12
  2. Гребане с дъмбел - 3х6-8
  3. Набиране с тесен подхват - 3х8-10

Ден 6: ПОЧИВКА

Ден 7: ПОЧИВКА

Имаме само по три упражнения в тренировка, но повярвайте, те натоварват всичко. Първия ден тренираме краката. Втория буташите мускули - гърди, рамена и трицепси, а в третия дърпащите мускули - гръб и бицепс.

Подбрани са само базови упражнения, които вкарват в действие основните и спомагащите мускули. Например може да се чудите кога тренираме бицепс или трицепс? Направете трите упражнения във бутащата и дърпащата тренировка и ще намерите отговора!

Всяка една тренировка започва с най-главното упражнение за конкретната част или иначе казано това е светата троица - КЛЕК - ЛЕГ - ТЯГА!

При главните ( първите ) упражнения схемата със сериите е малко по-различна. Там имаме три силови серии с по 5 повторения последвани от още две "напомпващи" серии. Усещането от комбинацията "тежки" + "леки" серии е невероятно и вярвам, че ще се убедите в това.

Почивайте добре, хранете се според нуждите ви в момента, гонете нарастване на силата в упражненията и скоро ще видите разликата в огледалото.

PUSH - PULL за Хардгейнери - 1 част

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече

2 коментара

  1. Метода позволява нарастване на мускулната сила и размери. Нямям време за губене, така че аз комбинирам по този начин нещата. Този метод препоръчва и Антъни Дитайло. Но понякога правя това в една серия. Примерно тежка щанга по 6 повт. и после махам дискове от лоста, като пак остава тежка щангата, и правя още 6-8 за същата серия. Така 2 - 3 серии за мускулната група. После се прехвърлям на следващото упр. на същия принцип. Някой ще каже че е дроп серия, но аз не го смятам така. Играя тежко постоянно, така че не е точно разтоварващ метода. Просто овеличавам обема на работа, и допълнителен стрес за мускулите, защото те са превикнали на стандартно изпълнение и край. А така шашкам талото и мускулите!

    1. Като допълнение: Става въпрос за първото упражнение в деня за тренировка!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още