вторник , 19 юни 2018
Начало » Само за Хардгейнери » PUSH – PULL за Хардгейнери – 2 част
PUSH – PULL за Хардгейнери – 2 част

PUSH – PULL за Хардгейнери – 2 част

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! PUSH – PULL системата е една от най-добрите заедно с „горна-долна“ част, що се отнася до продуктивно трениране. Защо е така?

Ако вникнем в детайли ще видим, че тренирайки по този начин, ние даваме едно и също време възстановяване на всички мускулни групи. Без изключения! Това е особенно подходящо за така наречените харгейнери, който имат проблеми със своя прогрес в залата.

Ето и програмата:

Ден 1: Крака

  1. Клек – 3х5 + 2х10-12
  2. Напъди с щанга – 3х10-12
  3. Прасци на машина прав – 3х10-12

Ден 2: ПОЧИВКА

Ден 3: Бутащи мускули

  1. Бенч-преси – 3х5 + 2х10-12
  2. Военни преси – 3х6-8
  3. Кофички – 3х8-10

Ден 4: ПОЧИВКА

Ден 5: Дърпащи мускули

  1. Мъртва тяга – 3х5 + 2х10-12
  2. Гребане с дъмбел – 3х6-8
  3. Набиране с тесен подхват – 3х8-10

Ден 6: ПОЧИВКА

Ден 7: ПОЧИВКА

Имаме само по три упражнения в тренировка, но повярвайте, те натоварват всичко. Първия ден тренираме краката. Втория буташите мускули – гърди, рамена и трицепси, а в третия дърпащите мускули – гръб и бицепс.

Подбрани са само базови упражнения, които вкарват в действие основните и спомагащите мускули. Например може да се чудите кога тренираме бицепс или трицепс? Направете трите упражнения във бутащата и дърпащата тренировка и ще намерите отговора!

Всяка една тренировка започва с най-главното упражнение за конкретната част или иначе казано това е светата троица – КЛЕК – ЛЕГ – ТЯГА!

При главните ( първите ) упражнения схемата със сериите е малко по-различна. Там имаме три силови серии с по 5 повторения последвани от още две „напомпващи“ серии. Усещането от комбинацията „тежки“ + „леки“ серии е невероятно и вярвам, че ще се убедите в това.

Почивайте добре, хранете се според нуждите ви в момента, гонете нарастване на силата в упражненията и скоро ще видите разликата в огледалото.

PUSH – PULL за Хардгейнери – 1 част

Само за сериозно трениращи !!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

2 коментара

  1. Светльо

    Метода позволява нарастване на мускулната сила и размери. Нямям време за губене, така че аз комбинирам по този начин нещата. Този метод препоръчва и Антъни Дитайло. Но понякога правя това в една серия. Примерно тежка щанга по 6 повт. и после махам дискове от лоста, като пак остава тежка щангата, и правя още 6-8 за същата серия. Така 2 – 3 серии за мускулната група. После се прехвърлям на следващото упр. на същия принцип. Някой ще каже че е дроп серия, но аз не го смятам така. Играя тежко постоянно, така че не е точно разтоварващ метода. Просто овеличавам обема на работа, и допълнителен стрес за мускулите, защото те са превикнали на стандартно изпълнение и край. А така шашкам талото и мускулите!

    • Светльо

      Като допълнение: Става въпрос за първото упражнение в деня за тренировка!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*