четвъртък , 23 ноември 2017
Начало » Хранене » Как се храни СКАЛАТА
Как се храни СКАЛАТА

Как се храни СКАЛАТА

Дуейн Джонсън е роден на 2 май 1972 година и е трето поколение кечист. Въпреки добрите гени, той не спира да тренира и в момента Скалата е синоним на Холивудските мускули.

Вече видяхме една негова типична тренировка, а сега е време да погледнем и в кухнята.

Да видим как се храни СКАЛАТА! 

1.Хранене:

280 гр риба Треска + 2 белтъка +  2 купички овесени ядки

2.Хранене:

220 гр риба Треска + 340 гр сладки картофи + 1 купичка зеленчуци

3.Хранене:

220 гр пилешко филе + 2 купички ориз + 1 купичка зеленчуци

4.Хранене:

220 гр риба Треска + 2 купички ориз + 1 кипичка зеленчуци

5.Хранене:

220 гр говежда пържола + 340 гр сладки картофи + 1 купичка зеленчуци

6.Хранене:

280 гр риба Треска + 2 купички ориз + 1 купичка зеленчуци

7.Хранене:

Протеинов шейк от Казеин + омлет от 10 яйчени белтъка, гъби и чушки

 

Сериозно хранене за голям човек 🙂 Все пак Скалата е 197 см висок и около 120 кг! Друго си е в Холивуд 🙂 Въпреки това ползвайте статията с чисто информативна цел и като източник на идеи. Аз лично си харесах последното хранене!

 

 

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

2 коментара

  1. Драгомир

    Тоя изяде рибните запаси от треска за 10 години напред…

  2. Костадин

    Истината е в рибата и зеленчуците .

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*