Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Тери Крюз

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 24 юли 17 от Александър Георгиев

Нека сега да видим как тренира едно от най-мускулестите тела в Холивуд.  Тери Крюз поддържа тегло от 110-111 кг при височина 190 см.

Тери Крюз е роден на 30 юли 1968 година. Има не лоша кариера в Националната Футболна лига, а след оттеглянето си през 1997 година се насочва към шоубизнеса. Участва в много телевизионни сериали, филми и реклами.

ПРОГРАМА:

Понеделник:

  1. Вертолет - 2х6
  2. Румънска мъртва тяга - 2х6
  3. Обръщане с изтласкване над глава - 2х6
  4. Клекове без тежест със скок - 2х6
  5. Разнопосочно повдигане на дъмбели пред тялото - 2х5
  6. Арнолд преси - 2х5
  7. Разтваряне с дъмбели в страни - 2х5
  8. Разтваряне с дъмбели от наклон - 2х5
  9. Чуково сгъване с дъмбели - 4х5
  10. Коремни преси - 3х10
  11. КАРДИО  -  45 минути

Вторник:

  1. Мъртва тяга - 4х8
  2. Набиране пред гърди- 3х10
  3. Набиране зад врат - 2х10
  4. Гребане с щанга в подхват - 4х10
  5. Гребане на машина - 4х10
  6. Гребане на долен скрипец - 4х10
  7. КАРДИО  -  45 минути

Сряда:

  1. КАРДИО -  45 минути

Четвъртък:

  1. Обръщане с изтласкване над глава - 2х6
  2. Повдигане от лег с щанга - 4х8
  3. Повдигане от полу-лег с щанга - 4х8
  4. Флайс - 4х10
  5. Сгъване с щанга - 4х10
  6. Кофички - 2х10
  7. Лицеви опори тясно разстояние м/у ръцете - 4х15
  8. Повдигане краката от вис - 4х8
  9. КАРДИО -  45 минути

Петък:

  1. Клек - 4х8
  2. Лег-преси - 4х10
  3. Повдигане за прасци - 4х10
  4. Хекен клек - 4х10
  5. Бутане от лег с тесен хват - 4х8
  6. Разгъване краката на машина от сед - 4х10
  7. КАРДИО - 45 минути

Събота:

  1. КАРДИО - 45 минути

Неделя: ПОЧИВКА

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте, приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една проста и базова тренировка за гръб, която ще даде необходимата ширина и плътност. Обикновено тренировката за гръб... Прочети повече
Насър Ел Сонбати е сред динозаврите с чудовищна мускулна маса през 90-те години на миналия век. Огромен и впечатляващ, Насър е и сред най-тежко трениращите... Прочети повече
Лий Прийст е една от суперзвездите на 90-те години на миналия век. Роден е на 6 юли 1972 година в Нюкясъл, Австралия. Още от малък... Прочети повече

2 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар