Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Високо интензивна серия с почивка-пауза

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 02 юли 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! За да има мускулен растеж, то ние трябва да създадем стимул за това.

Обикновено повишаването на тежестите във времето е напълно достатъчно, но понякога трябва да излезем извън рамките. Трябва да създадем извънреден стрес, за да предизвикаме мускулите към нов растеж.

Тук на помощ идват високо интензивните техники и една от тях е "почивка-пауза". В стандартния си вариант тя представлява серия от единични повторения с по 10-15 секунди почивка между всяко едно повторение. Използва се голяма тежест и това прави техниката доста рискова. За това искам да ви предложа един ''по-мек" вариант предложен от Данте Трудел.

Ето как става всичко!

Взимаме тежест, с която може да даправим 6 до 8 повторения. Правим серията и след последното повторение - спираме за 10-15 секунди, след което правим още 2-3 повторения или колкото можем. Почиваме още 10-15 секунди и правим последно още 1 или 2 повторения.

ТОВА Е!

Имате серия от 6 до 12 повторения, като половината е стандартна, втората част почивка-пауза. По този начин намалявате риска, който се поема при стандартната почивка-пауза!

На пръв поглед изглежда лесно, но на практика не е така. Тук условието за безопастно важи в пълна сила. Не прилагайте техниката в тези упражнения: Клек и Мъртва тяга!

Използвайте метода за упражнения, които може да контролирате. Важното е да стимулирате мусклите, а не да се нараните. Добре е да имате качествен партньор в тренировките, но и дори да тренирате сам винаги може да се погрижите за безопастността си!

Сподели с приятели

Подобни статии

Колко пъти си чувствал, че имаш прекалено малко време за тренировка? Резултатът е пропусната тренировка или я съкращаваш. Не се отчайвай. Има валидно решение на... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да се запознаем с един метод наречен „21“. Може би сте го чували, може би не или пък дори... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, която може да се използва в моменти когато сте притеснени от времето или пък търсите разнообразие... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още