Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировки за Размер и Сила – от Антъни Дитайло / част 1/

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 05 юни 17 от Александър Георгиев

Тренировка # 1 Понеделник-Сряда-Петък:

  1. Bдигане от лег: 5 х 2-4
  2. Bдигане от лег: 2 х 10
  3. Пълен клек: 5 х 2-4
  4. Пълен клек: 2 х 10
  5. Мъртва тяга: 5 х 2-4
  6. Мъртва тяга: 2 х 10

В тази тренировка вие ще изпълнявате трите базови и силови упражнения. Ще използвате нисък и висок брой повторения . Tова ще позволи нарастване на мускулната сила и размери.

Тренировка #2

Понеделник:

  1. Вдигане от лег: 5 х 3-5
  2. Вдигане от наклон: 5 х 3-5

Сряда:

  1. Гребане от наклон: 5 х 3-5
  2. Изхвърляне до гърди: 5 х 3-5 (начално положение – от стоеж, щангата се държи в отпуснати надолу ръце, все едно сте направили тяга).

Петък:

  1. Пълен клек: 10 х 1 - тежестта е 90% oт максималната за 1 повторение.
  2. Мъртва тяга: 10 х 1 - тежестта е 90% oт максималната за 1 повторение.

В тази тренировка се работи за размер на горната част на тялото и се специализира за сила в долната част на тялото.Сериите и повторенията са подходящи и за двете. Разбил съм тренировките на три отделни части. Ще тренирате гръден кош и рамене в понеделник и гръб, ръце в сряда (гребането и изхвърлянето натоварват зверски ръцете!). В петък ще работиш истински за бедра и гръб.

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ...

превод: Явор Попов

източник: ditillo2.blogspot.com

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар