тренирай

Тренировки за Размер и Сила – от Антъни Дитайло / част 1/

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 05 юни 17 от Александър Георгиев

Тренировка # 1 Понеделник-Сряда-Петък:

  1. Bдигане от лег: 5 х 2-4
  2. Bдигане от лег: 2 х 10
  3. Пълен клек: 5 х 2-4
  4. Пълен клек: 2 х 10
  5. Мъртва тяга: 5 х 2-4
  6. Мъртва тяга: 2 х 10

В тази тренировка вие ще изпълнявате трите базови и силови упражнения. Ще използвате нисък и висок брой повторения . Tова ще позволи нарастване на мускулната сила и размери.

Тренировка #2

Понеделник:

  1. Вдигане от лег: 5 х 3-5
  2. Вдигане от наклон: 5 х 3-5

Сряда:

  1. Гребане от наклон: 5 х 3-5
  2. Изхвърляне до гърди: 5 х 3-5 (начално положение – от стоеж, щангата се държи в отпуснати надолу ръце, все едно сте направили тяга).

Петък:

  1. Пълен клек: 10 х 1 - тежестта е 90% oт максималната за 1 повторение.
  2. Мъртва тяга: 10 х 1 - тежестта е 90% oт максималната за 1 повторение.

В тази тренировка се работи за размер на горната част на тялото и се специализира за сила в долната част на тялото.Сериите и повторенията са подходящи и за двете. Разбил съм тренировките на три отделни части. Ще тренирате гръден кош и рамене в понеделник и гръб, ръце в сряда (гребането и изхвърлянето натоварват зверски ръцете!). В петък ще работиш истински за бедра и гръб.

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ...

превод: Явор Попов

източник: ditillo2.blogspot.com

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Винаги сме твърдяли, че ефективната тренировка е малсимално простата тренировка. Такава съставена от малко на брой базови упражнения в, които да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Чудите се как да тренирате ефективно, а нямате много време? Е, имам предложение за вас. По-долу ще видите една три дневна... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обичате ли да тренирате бицепсите си? Излишен въпрос нали 🙂 Няма човек, който да не обича, е може и да се... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс