Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировки за Размер и Сила – от Антъни Дитайло /част 2/

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 08 юни 17 от Александър Георгиев

Тренировка #3  

Понеделник:

  1. Пълен клек: 1 х 20, използвайте тежест с 22 кг по- голяма от собственото ви тегло. Правете по 5 дълбоки вдишвания между повторенията.
  2. Мъртва тяга: 1 х 20, използвайте тежест с 22 кг по- голяма от собственото ви тегло. Правете по 5 дълбоки вдишвания между повторенията.
  3. Тежки пулоувъри: 5 х 5-7 , с максимално възможна тежест.

Сряда:

  1. Пълен клек: 5 x 5-7 
  2. Мъртва тяга: 5 x 5-7
  3. Вдигане от лег: 10 x 1  с 90% от максимума за 1 повторение

Петък:

  1.  Полуклек: 5 х 3-5
  2. Тяга до нивото на раменете (висока тяга): 5 х 3-5
  3. Раменни преси от седеж: 10 х 1 - с 90% oт максималната за 1 повторение

По тази програма тренираш за сила при вдигането от лег и пресите от седеж, докато бедрата и гърба прибавят размери.

Тренировка #4

Понеделник и Четвъртък:

  1. Вдигане от лег: 10 х 3
  2. Гребане от наклон: 10 х 3
  3. Пълен клек: 10 х 3

Вторник и Петък:

  1. Вдигане от наклон: 5 х 5-7
  2. Мъртва тяга: 5 х 5-7
  3. Полуклек: 5 х 5-7

Тренировка #5

Понеделник:

  1. Пълен клек: 10 х 3
  2. Кофички: 5 х 5-7
  3. Набиране с тежест: 5 х 5-7 reps

Сряда:

  1. Мъртва тяга: 10 х 3
  2. Флайс: 5 х 5-7
  3. Cгъване за бицепси: 5 х 5-7 reps

Петък:

  1. Bдигане от лег: 10 х 3
  2. Полуклек: 5 х 5-7
  3. Частична мъртва тяга (от височината на коленете- в силова рамка): 5 х 5-7

превод: Явор Попов

източник: ditillo2.blogspot.com

Сподели с приятели

Подобни статии

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар