тренирай

Спайдър сгъване

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 25 юни 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Бицепса е сред най-популярните, а и най-тренирани мускули. Все пак друго си е да сгънеш ръката и да ти се издуе ръкава 🙂

Всеки знае най-популярните упражнения за изграджане на добър и голям бицепс. Най-вероятно и правите повечето от тях (надявам се не в една тренировка). Нека днес да видим и едно по-малко популярно упражнение, което обаче в никакъв случай не отстъпва на най-добрите.

Неговото име е Спайдър сгъване!

За целта трябва да имаме на разположение наклонена лежанка и щанга (може и дъмбели). Лягаме по корем взимаме щангата и сгъваме. Тази позиция изолира много добре бицепсите, като елиминира участието на тялото и възможността за чийтинг.

Така всяко едно повторение влиза директно в бицепсите!

Най-вероятно ще използвате по-малка тежест от типичното сгъване с щанга, но това е нормално. Оставете егото, не тренирате него, а бицепсите. Както не веднъж е ставало дума, мускулите нямат очи и не могат да видят щангата, но могат да усетят натоварването.

Повярвайте това ще го усетят много здраво!  🙂

Ако правите това упражнение за първи път подходете много внимателно. Намерете удобната за вас позиция, наклон, положение на краката и ръцете. Направете няколко леки серии докато хванете траекторията и когато вече сте уверени в техниката започнете да повишавате тежестта.

Това упражнение лесно може да влезе в програмата ви, просто заменете някое от типичните за вас упражнения с него. Дори само да правите спайдър сгъване пак си струва. Опитайте!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да ви представя едно уникално упражнение за рамене, а именно Z-преса. То е малко популярно у нас и едва... Прочети повече
Една от най-големите легенди на бодибилдинга въобще е Джон Гримек - Мистър Америка. Човека олицитворение на сила и мощ, владееш света на културизма през 40-те... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! За повечето хора тренировката за крака е сред най-скучните и не най-приятните. Друго си е лежанката и да напомпим ръцете пред... Прочети повече

1 коментара

  1. Здравейте.
    За мен проблема на това упражнение и другите от този тип е в притискането на гръдния кош към пейката. Този недостатък се усеща най – вече в последните повторения, където трябва най – много въздух.

    Поздрави.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

 

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Виж още
Стив Рийвс