четвъртък , 23 ноември 2017
Начало » Упражнения » Спайдър сгъване
Спайдър сгъване

Спайдър сгъване

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Бицепса е сред най-популярните, а и най-тренирани мускули. Все пак друго си е да сгънеш ръката и да ти се издуе ръкава 🙂

Всеки знае най-популярните упражнения за изграджане на добър и голям бицепс. Най-вероятно и правите повечето от тях (надявам се не в една тренировка). Нека днес да видим и едно по-малко популярно упражнение, което обаче в никакъв случай не отстъпва на най-добрите.

Неговото име е Спайдър сгъване!

За целта трябва да имаме на разположение наклонена лежанка и щанга (може и дъмбели). Лягаме по корем взимаме щангата и сгъваме. Тази позиция изолира много добре бицепсите, като елиминира участието на тялото и възможността за чийтинг.

Така всяко едно повторение влиза директно в бицепсите!

Най-вероятно ще използвате по-малка тежест от типичното сгъване с щанга, но това е нормално. Оставете егото, не тренирате него, а бицепсите. Както не веднъж е ставало дума, мускулите нямат очи и не могат да видят щангата, но могат да усетят натоварването.

Повярвайте това ще го усетят много здраво!  🙂

Ако правите това упражнение за първи път подходете много внимателно. Намерете удобната за вас позиция, наклон, положение на краката и ръцете. Направете няколко леки серии докато хванете траекторията и когато вече сте уверени в техниката започнете да повишавате тежестта.

Това упражнение лесно може да влезе в програмата ви, просто заменете някое от типичните за вас упражнения с него. Дори само да правите спайдър сгъване пак си струва. Опитайте!

 

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

Един коментар

  1. Живко Желев

    Здравейте.
    За мен проблема на това упражнение и другите от този тип е в притискането на гръдния кош към пейката. Този недостатък се усеща най – вече в последните повторения, където трябва най – много въздух.

    Поздрави.

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*