Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Спайдър сгъване

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 25 юни 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Бицепса е сред най-популярните, а и най-тренирани мускули. Все пак друго си е да сгънеш ръката и да ти се издуе ръкава 🙂

Всеки знае най-популярните упражнения за изграджане на добър и голям бицепс. Най-вероятно и правите повечето от тях (надявам се не в една тренировка). Нека днес да видим и едно по-малко популярно упражнение, което обаче в никакъв случай не отстъпва на най-добрите.

Неговото име е Спайдър сгъване!

За целта трябва да имаме на разположение наклонена лежанка и щанга (може и дъмбели). Лягаме по корем взимаме щангата и сгъваме. Тази позиция изолира много добре бицепсите, като елиминира участието на тялото и възможността за чийтинг.

Така всяко едно повторение влиза директно в бицепсите!

Най-вероятно ще използвате по-малка тежест от типичното сгъване с щанга, но това е нормално. Оставете егото, не тренирате него, а бицепсите. Както не веднъж е ставало дума, мускулите нямат очи и не могат да видят щангата, но могат да усетят натоварването.

Повярвайте това ще го усетят много здраво!  🙂

Ако правите това упражнение за първи път подходете много внимателно. Намерете удобната за вас позиция, наклон, положение на краката и ръцете. Направете няколко леки серии докато хванете траекторията и когато вече сте уверени в техниката започнете да повишавате тежестта.

Това упражнение лесно може да влезе в програмата ви, просто заменете някое от типичните за вас упражнения с него. Дори само да правите спайдър сгъване пак си струва. Опитайте!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес отново бръкнем в торбата на добре забравените упражнения от Старата Школа. Преди 50-60 години, залите не са били така... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес обърнем внимание на едно забравено упражнение от Старата Школа, а именно ЗЕЛЕР сгъване! Това упражнение носи името на неговия... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Правите ли мъртва тяга? А, мъртва тяга с дъмбели? Е, преди някой да си каже, че това е „женско“ упражнение, нека... Прочети повече

1 коментара

  1. Здравейте.
    За мен проблема на това упражнение и другите от този тип е в притискането на гръдния кош към пейката. Този недостатък се усеща най – вече в последните повторения, където трябва най – много въздух.

    Поздрави.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар