петък , 17 август 2018
Начало » Тренировъчни принципи » Как да топим мазнини
Трябва ти повече мускулна маса? СМЕНИ ТАКТИКАТА!
Как да топим мазнини

Как да топим мазнини

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Обикновено има две направления трениращи. Тези, които качват и тези които свалят. Какво е общото между тях?

КАЛОРИИТЕ!

Нито тренировките, нито дори кардиото не влияят така както калорийния баланс. Всичко е проста математика. Ако искате да качвате трябва да сте в калориен излишък, а ако искате да сваляте в калориен дефицит. ТОВА Е ОСНОВАТА.

Нека да видим сега един 5 степенен план, който ще ни помогне да се отвървем от излишните килограми по нас.

  1. КАЛОРИЕН ДЕФИЦИТ – трябва да знеете с колко калории поддържате теглото си в момента. Вече има много калкулатори, таблици и прочие. За мен най-точния начин да разберем е като записваме храната си за 5 дни и след това намерим средно дневното ни количество. Сега като го знаем нека намалим калорите с 20%
  2. ПРОТЕИН – Най-важната съставка за нас от калориите. Средно 2 гр качествен протеин на килограм телесно тегло. Останалото количество калории разделете между мазнините и въглехидратите.
  3. ВЪГЛЕХИДРАТИ – Премахнете простите въглехидрати и ограничете общият им прием във втората половина на деня и изключете вечер (освен ако не тренирате тогава). Основното количество въглехидрати се разделя между закуската и след тренировъчното хранене.
  4. ТРЕНИРОВКА – Не променяйте тренировката! Ако дадена програма ви е помогнала да направите мускули, то тя ще ви помогне и да ги запазите докато сте в калориен дефицит! Тренирайте здраво и тежко до колкото е възможно.
  5. КАРДИО – 15-20 минути кардио след тренировка няма да е излишно. Не е нужно да висите на пътеката по един час. Калорийния дефицит ще свърши основната работа, кардиото ще даде допълнителен тласък нищо повече.

Нека едно е ясно, всичко започва от калориите. Ако не сте в дефицит, нищо няма да стане. Калорийния дефицит ще принуди тялото да прибегне до енергията в запас която имаме, а мазнините, които имаме  не са нищо друго освен складирана енергия 🙂

Добре дошъл в СТАРАТА ШКОЛА!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

4 коментара

  1. Благодаря за отговора , протеина 2 гр. или нагоре ?

  2. Здравейте, колко като проценти трябва да бъдат мазнините и от какви източници препоръчвате да бъдат?

    • Александър Георгиев

      Здрасти Марио, най-важен е калорийния дефицит и протеина. Въглехидратите и мазнините се нагласят спрямо човека и моментното му състояние. Аз лично предпочитам съотношение Протеин 40%, Въглехидрати 40% и мазнини 20% при калориен дефицит от 15 или 20%

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*