Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Свали килограми и влез бързо във форма

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 12 май 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искате да свалите килограми и да влезете във форма?

ОК, ето днешното предложение!

Отделете си два дни от седмицата за фитнес и тренировки с тежести. Отделете и още два дни за кардио тренировки, които най-добре да правите на открито.

Нека да започваме

Ден 1: Тренировка с тежести:

  1. Клек - 3х10-15
  2. Тяга с прави крака и дъмбели - 3х10-15
  3. Повдигане за прасци - 3х10-15
  4. Повдигане от лег - 3х8-12
  5. Горен скрипец пред гърди - 3х8-12
  6. Разтваряне с дъмбели в страни - 2х8-12
  7. Сгъване с дъмбели - 2х8-12
  8. Френско разгъване от лег - 2х8-12

Ден 2: Кардио тренировка - 45 минути + 100 коремни преси ( правите колкото можете, почивате и отново докато станат 100)

Ден 3: ПОЧИВКА

Ден 4: Тренировка с тежести:

  1. Клек - 3х10-15
  2. Тяга с прави крака и дъмбели - 3х10-15
  3. Повдигане за прасци - 3х10-15
  4. Повдигане от лег - 3х8-12
  5. Горен скрипец пред гърди - 3х8-12
  6. Разтваряне с дъмбели в страни - 2х8-12
  7. Сгъване с дъмбели - 2х8-12
  8. Френско разгъване от лег - 2х8-12

Ден 5: Кардио тренировка - 45 минути + 100 коремни преси ( правите колкото можете, почивате и отново докато станат 100)

Ден 6: ПОЧИВКА

Ден 7: ПОЧИВКА

Пояснения:

  • Посочените серия са работни, преди тях се правят 1-2 или 3 загряващи
  • Работните серии се правят с една и съща тежест
  • Кардиото е най-добре да се прави сурин на гладно
  • Хранете се 4-5 пъти на ден
  • Намалете калориите които приемате с 10%
  • Разделете калорийния прием в следното съотношение Протеин - 40%, Въглехидрати - 40% и Мазнини - 20%
  • Винаги закусвайте
  • Нека въглехидратите намаляват с  течението на деня. Приемайте основното количество от тях сутрин и след тренировка
  • Отделете 4 седмици преди да анализирате резултатите
Сподели с приятели

Подобни статии

Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг!... Прочети повече
Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече

2 коментара

    1. В поясненията са дадени основните насоки. Намираш една добра таблица с хранителните стойности действаш. В началото е трудно, но като стане навик всичко си идва на мястото.

Вашият отговор на Mk Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов