четвъртък , 23 ноември 2017
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Любимата тренировка на Дейв Дрейпър
Любимата тренировка на Дейв Дрейпър

Любимата тренировка на Дейв Дрейпър

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим една тренировка на Легендата Дейв Дрейпър.

Билдер от златната ера на културизма. Един от тези, който е можел да се изправи срещу Арнолд без да се притеснява относно големина и размери.

Дейв Дрейпър е роден на 16 април 1942 година и през 1963 -та само на 21 години печели първата си титла Мистър Ню Джърси. Дрейпър е висок и масивен културист, и един от малкото, който надвишава тегло от 100 кг и чийто ръце минават 50 см.

В последствие Дейв Дрейпър става Мистър Америка ( 1965 г) и Мистър Вселена (1966), а през 1970 – Мистър Свят.

За разлика от повечето билдери, Дрейпър не седи под светлините на прожекторите. Той се жени твърде млад и на 21 години трябва да издържа жена и дете. Както казва по-късно – докато другите момчета се излежаваха на плажа, аз след тренировка трябваше да тичам от една работа на друга.

По-долу ще видите една тренировка, която е предпочитана от Дейв Дрейпър за бързо влизане във форма по-време на състезателните му години!

Арнолд Шварценегер и Дейв Дрейпър

Арнолд Шварценегер и Дейв Дрейпър

ПОНЕДЕЛНИК: Гърди, Гръб и Рамена

  1. Раменни преси пред гърди – 5х12,10,8,8,6
  2. Горен скрипец пред гърди с широк хват – 5х12,10,8,8,6
  3. Разтваряне с дъмбели прав – 5х12,10,8,8,6
  4. Повдигане от лег с дъмбели – 5х12,10,8,8,6
  5. Пуловър с дъмбел – 5х12,10,8,8,6
  6. Гребане на долен скрипец – 5х12,10,8,8,6

* Важно: Първите три упражнения се правят в трисет или правим една серия от първото, веднага минаваме на второто, отново без почивка на третото. Това е един трисет! Изпълняваме всичките 5 серии по този начин. Същото се отнася и за последните три упражнения!

ВТОРНИК: Крака

  1. Разгъване краката от сед на машина – 5х10-12
  2. Сгъване краката от лег на машина – 5х8-10
  3. Повдигане за прасци прав – 5х15-20
  4. Клек – 7х15,12,10,8,6,6,6
  5. Мъртва тяга – 5х12,10,8,6,6

* Важно: Първите три упражнения се правят в трисет или правим една серия от първото, веднага минаваме на второто, отново без почивка на третото.

СРЯДА: Ръце

  1. Сгъване на китките – 3х15-20
  2. Чуково сгъване с дъмбели – 5х12,10,8,6,6
  3. Разгъване на скрипец – 5х12-15
  4. Сгъване с щанга – 5х6-8
  5. Кофички – 5х12-15
  6. Редуващо се сгъване с дъмбели – 3х6-8
  7. Френско разгъване прав – 3х8-10

* Важно: С изключение на първото упражнение другите две по две се правят в суперсерии

ЧЕТВЪРТЪК: Почивка

ПЕТЪК: Горна част

  1. Раменни преси пред гърди – 4х12,10,8,6
  2. Горен скрипец пред гърди – 4х12,10,8,6
  3. Повдигане от полу-лег с дъмбели – 4х12,10,8,6
  4. Пуловър с дъмбел – 4х12,10,8,6
  5. Гребане с дъмбел – 4х8-10
  6. Сгъване с дъмбели – 4х12,10,8,6
  7. Кофички – 4х макс
  8. Разгъване на скрипец – 4х12-15

* Важно: С изключение на първото упражнение, следващите четири – две по две се правят в суперсерии, а последните три в трисет

СЪБОТА: Долна част

  1. Разгъване краката от сед на машина – 5х10-12
  2. Сгъване краката от лег на машина – 5х8-10
  3. Повдигане за прасци прав – 5х15-20
  4. Клек – 7х15,12,10,8,6,6,6
  5. Мъртва тяга – 5х12,10,8,6,6

* Важно:Първите три упражнения се правят в трисет .

НЕДЕЛЯ: Почивка

*Корема се тренира след всяка тренировка с по 2-3 упражнения по 5 серии 

Обикновено Дрейпър е тренирал по този начин за период от 6 седмици, който е бил достатъчен за постигане на целта.

Тази тренировка, не е за начинаещи. Дори не е и за напреднали. Просто използвайте информацията като източник на идеи с които да обогатите вашата тренировка.

Имайте в предвид, че по това време Дрейпър е бил състезател, а както знаете те не използват само протеин 🙂

dreper1

Само за Сериозно Трениращи!!!

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на стотици хора в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече няколко години е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава и тук ще намерите необходимите знания за тази цел!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*