Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Любимата тренировка на Дейв Дрейпър

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 28 май 17 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим една тренировка на Легендата Дейв Дрейпър.

Билдер от златната ера на културизма. Един от тези, който е можел да се изправи срещу Арнолд без да се притеснява относно големина и размери.

Дейв Дрейпър е роден на 16 април 1942 година и през 1963 -та само на 21 години печели първата си титла Мистър Ню Джърси. Дрейпър е висок и масивен културист, и един от малкото, който надвишава тегло от 100 кг и чийто ръце минават 50 см.

В последствие Дейв Дрейпър става Мистър Америка ( 1965 г) и Мистър Вселена (1966), а през 1970 - Мистър Свят.

За разлика от повечето билдери, Дрейпър не седи под светлините на прожекторите. Той се жени твърде млад и на 21 години трябва да издържа жена и дете. Както казва по-късно - докато другите момчета се излежаваха на плажа, аз след тренировка трябваше да тичам от една работа на друга.

По-долу ще видите една тренировка, която е предпочитана от Дейв Дрейпър за бързо влизане във форма по-време на състезателните му години!

Арнолд Шварценегер и Дейв Дрейпър

Арнолд Шварценегер и Дейв Дрейпър

ПОНЕДЕЛНИК: Гърди, Гръб и Рамена

  1. Раменни преси пред гърди - 5х12,10,8,8,6
  2. Горен скрипец пред гърди с широк хват - 5х12,10,8,8,6
  3. Разтваряне с дъмбели прав - 5х12,10,8,8,6
  4. Повдигане от лег с дъмбели - 5х12,10,8,8,6
  5. Пуловър с дъмбел - 5х12,10,8,8,6
  6. Гребане на долен скрипец - 5х12,10,8,8,6

* Важно: Първите три упражнения се правят в трисет или правим една серия от първото, веднага минаваме на второто, отново без почивка на третото. Това е един трисет! Изпълняваме всичките 5 серии по този начин. Същото се отнася и за последните три упражнения!

ВТОРНИК: Крака

  1. Разгъване краката от сед на машина - 5х10-12
  2. Сгъване краката от лег на машина - 5х8-10
  3. Повдигане за прасци прав - 5х15-20
  4. Клек - 7х15,12,10,8,6,6,6
  5. Мъртва тяга - 5х12,10,8,6,6

* Важно: Първите три упражнения се правят в трисет или правим една серия от първото, веднага минаваме на второто, отново без почивка на третото.

СРЯДА: Ръце

  1. Сгъване на китките - 3х15-20
  2. Чуково сгъване с дъмбели - 5х12,10,8,6,6
  3. Разгъване на скрипец - 5х12-15
  4. Сгъване с щанга - 5х6-8
  5. Кофички - 5х12-15
  6. Редуващо се сгъване с дъмбели - 3х6-8
  7. Френско разгъване прав - 3х8-10

* Важно: С изключение на първото упражнение другите две по две се правят в суперсерии

ЧЕТВЪРТЪК: Почивка

ПЕТЪК: Горна част

  1. Раменни преси пред гърди - 4х12,10,8,6
  2. Горен скрипец пред гърди - 4х12,10,8,6
  3. Повдигане от полу-лег с дъмбели - 4х12,10,8,6
  4. Пуловър с дъмбел - 4х12,10,8,6
  5. Гребане с дъмбел - 4х8-10
  6. Сгъване с дъмбели - 4х12,10,8,6
  7. Кофички - 4х макс
  8. Разгъване на скрипец - 4х12-15

* Важно: С изключение на първото упражнение, следващите четири - две по две се правят в суперсерии, а последните три в трисет

СЪБОТА: Долна част

  1. Разгъване краката от сед на машина - 5х10-12
  2. Сгъване краката от лег на машина - 5х8-10
  3. Повдигане за прасци прав - 5х15-20
  4. Клек - 7х15,12,10,8,6,6,6
  5. Мъртва тяга - 5х12,10,8,6,6

* Важно:Първите три упражнения се правят в трисет .

НЕДЕЛЯ: Почивка

*Корема се тренира след всяка тренировка с по 2-3 упражнения по 5 серии 

Обикновено Дрейпър е тренирал по този начин за период от 6 седмици, който е бил достатъчен за постигане на целта.

Тази тренировка, не е за начинаещи. Дори не е и за напреднали. Просто използвайте информацията като източник на идеи с които да обогатите вашата тренировка.

Имайте в предвид, че по това време Дрейпър е бил състезател, а както знаете те не използват само протеин 🙂

dreper1

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още